Доходи
За період з 01 листопада2019 рокупо 07 листопада2019 року надійшло до бюджету м. Ізмаїла податків і зборів у сумі6 658,2 тис. грн. (загальний фонд) та100,0 тис. грн. (спеціальний фонд).
Отримано трансфертів у сумі 6 207,5 тис. грн., у тому числі:
по загальному фонду:
- освітня субвенція – 3 943,2 тис. грн.;
- медична субвенція – 2 191,3 тис. грн.;
- субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції – 73,0 тис. грн..
Видатки
Проведено фінансування видатків у сумі 17399,6 тис.грн., в тому числі загальний фонд – 7478,8 тис.грн., спеціальний фонд – 9920,8 тис.грн., з них:
по загальному фонду профінансовано на:
- виплату заробітної плати – 6497,2 тис.грн.;
- продукти харчування – 5,5 тис.грн.;
- оплату енергоносіїв – 0,4 тис.грн.;
- інші виплати– 975,7 тис.грн., у тому числі:
- видатки на утримання бюджетних установ міста – 78,2 тис.грн.;
- видатки на об’єкти благоустрою міста – 888,6 тис.грн.;
- в рамках реалізації Програми зайнятості населення м. Ізмаїла на 2019 рік надано – 8,9 тис.грн.;
по спеціальному фонду профінансовано:
- на капітальні видатки за рахунок коштів фонду охорони навколишнього середовища надано на Програму охорони довкілля м. Ізмаїл на 2017–2021 роки надано 199,9 тис.грн.;
- на капітальні видатки за рахунок коштів міського бюджету розвитку надано на Капітальний ремонт житлового фонду – 846,3 тис.грн.; Організацію благоустрою населених пунктів – 2852,5 тис.грн.; Капітальний ремонт міських доріг – 2091,7 тис.грн.; Утримання та фінансова підтримка спортивних споруд – 813,4 тис.грн.; Реалізацію інших заходів щодо соціально-економічного розвитку територій – 9,2 тис.грн.;
- на капітальні видатки за рахунок коштів обласного бюджету розвитку надано на Капітальний ремонт житлового фонду – 312,7 тис.грн.; Організацію благоустрою населених пунктів – 899,1 тис.грн.;
- на капітальні видатки за рахунок коштів державного бюджету розвитку надано на Капітальний ремонт дороги та тротуарів по вул. Кишинівська у м. Ізмаїл Одеської області – 1896,0 тис.грн.