• Увеличить размер шрифта
  • Размер шрифта по умолчанию
  • Уменьшить размер шрифта
Головна Споживачу та підприємцю Споживач та закон Порядок розгляду звернень споживачів з питань покупки товарів (послуг) неналежної якості або товарів належної якості, які не задовільнили споживача за розміром, формою і т.д.

Порядок розгляду звернень споживачів з питань покупки товарів (послуг) неналежної якості або товарів належної якості, які не задовільнили споживача за розміром, формою і т.д.

E-mail Печать PDF

Для пред'явлення своїх вимог споживач на 1-ому  етапі повинен звернутися з письмовою заявою до продавця або надавача послуг:

·         у разі  придбання товару неналежної  якості - зразок № 1;

·   у разі, якщо товар не підійшов за формою, розмірами, габаритами і т.д. - зразок №2;

·         у разі надання неякісних послуг – зразок  № 3;

·         у разі надання послуги  з порушенням строків - зразок № 4.

Заяву необхідно писати в 2-х примірниках. Один примірник необхідно надати в об'єкт, в якому була здійснена покупка товару або замовлення послуги, другий - залишити у себе і зберегти.

На Вашому екземплярі працівник магазину (майстерні), який прийняв заяву, повинен вказати посаду, прізвище, ім'я, по батькові, поставити підпис, дату та штамп (печатку) магазину (майстерні).

Якщо ви повернули товар, магазин повинен видати Вам документ про те, що від Вас прийнятий товар, де має бути вказано, ким і що прийнято, в якому стані і в якій комплектації, проставлені дата, підпис, штамп закладу.

Якщо у Вас заяву не приймають, її необхідно відправити поштою рекомендованим листом з повідомленням про вручення та описом вкладеного. Копії товарного або касового чеку додати до заяви. Оригінал зберігається у заявника.

У заяві необхідно пред'явити вимоги, згідно прав, визначених ст. ст. 8, 9 або 10 Закону України «Про захист прав споживачів» (дивитись зразки звернень).

Якщо Ваше звернення залишиться без розгляду, то за захистом своїх прав Ви можете звернутися з заявою до органу місцевого самоврядування на ім’я міського голови (див. зразки звернень №5, № 6). Під час дії тимчасового обмеження доступу до адміністративної будівлі  заяву можна залишити  у чергового на прохідній  або надіслати лист Укрпоштою  на адресу:     м. Ізмаїл, пр.Суворова,62.

 Начальник управління економіки                                                                         Т.В. Оленєва

 

Обновлено 10.02.2022 15:45  

Мова

English Ukrainian
.
Баннер
.

Афіша:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

02092211

 

 

Довідки за тел. 2-16-31.

 

             Проєкт першої леді

               Олени Зеленської

     "Довідник безбар’єрності"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кампанія «Виходь на світло!»

Дізнайтеся, які зміни у законодавстві України

діють під час воєнного стану

https://cutt.ly/PLqOx4c

www.dsp.gov.ua

www.pratsia.in.ua

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Все відео:

.
.

Ізмаїл у цифрах:

 З 7 по 14 лютого  у м. Ізмаїл народилося 6 малюків -  4 дівчинки та  2 хлопчика 

 

Сейчас 201 гостей онлайн
Просмотры материалов : 21472826

Голосування:

Баннер

Пошук по сайту

Баннер
Баннер
Баннер
Баннер

Для громадян з порушенням слуху

Баннер

Безоплатна правова допомога

Баннер

Головна Споживачу та підприємцю Споживач та закон Порядок розгляду звернень споживачів з питань покупки товарів (послуг) неналежної якості або товарів належної якості, які не задовільнили споживача за розміром, формою і т.д.