• Увеличить размер шрифта
  • Размер шрифта по умолчанию
  • Уменьшить размер шрифта
Головна Соціальний захист Соціальний захист З В І Т про результати проведення зовнішньої оцінки якості соціальних послуг

З В І Т про результати проведення зовнішньої оцінки якості соціальних послуг

З метою організації комплексного надання якісних соціальних послуг громадянам похилого віку та особам з інвалідністю у комунальній установі «Ізмаїльський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» (далі - терцентр) працюють відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання, відділення визначення індивідуальних потреб в соціальних послугах та відділення надання соціальних послуг.

На момент проведення оцінки у відділенні стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання перебуває 26 осіб, у відділенні надання соціальних послуг - 1244 особи.

При здійсненні зовнішнього оцінювання якості соціальних послуг застосовували такі методи оцінки:

- опитування отримувачів соціальних послуг;

- співбесіда з працівниками, які надають соціальні послуги;

- вивчення документації надавача соціальних послуг, іншої документації, у тому числі звернень отримувачів соціальних послуг.

Під час здійснення зовнішнього оцінювання всі заходи проводилися з урахуванням обмежень, встановлених у зв’язку з карантином.

Соціальна послуга стаціонарного догляду

Оцінка якості соціальної послуги стаціонарний догляд проводилась відповідно до показників якості надання соціальної послуги стаціонарного догляду, затверджених наказом Мінсоцполітики від 29.02.2016 № 198 «Про затвердження Державного стандарту стаціонарного догляду за особами, які втратили здатність до самообслуговування чи не набули такої здатності».

Відділення стаціонарного догляду розраховано на 36 ліжкомісць. Під час проведення оцінки у відділенні стаціонарного догляду знаходилось 26 отримувачів соціальної послуги стаціонарного догляду.

Письмових скарг з боку отримувачів соціальної послуги стаціонарного догляду протягом 2020 року та 1 кварталу  2021 року не надходило.

Відділення стаціонарного догляду розташовано на другому поверсі будинку територіального центру. Має окремий вхід, два запасні виходи, приміщення обладнані кондиціонерами, протипожежною системою сигналізації, яка встановлена у 2018 році, ліфту немає. Приміщення відповідають санітарним нормам. Цілодобово є гаряча вода. Температура повітря у кімнатах в зимовий період складає в середньому 22 – 23 градуса.

Розташування відділення стаціонарного догляду є вдалим, оскільки воно знаходиться у центрі міста, в зоні зі зручним транспортним сполученням. Біля території є місце для паркування транспортних засобів, наявний в'їзд на територію установи. На сходах до будівлі встановлений пандус для осіб з обмеженими можливостями, є кнопка виклику.

В наявності є стенд з інформацією про порядок надання, умови та зміст соціальної послуги стаціонарного догляду.

Для більшого інформування підопічних оформлено стенд з інформацію для отримувачів соціальної послуги щодо правозахисних організацій та порядку подання і розгляду скарг.

 

Соціальна послуга догляду вдома

Оцінка якості соціальної послуги догляд вдома проводилась відповідно до показників якості надання соціальної послуги догляду вдома, затверджених наказом Мінсоцполітики від 13.11.2013 № 760 «Про затвердження Державного стандарту догляду  вдома».

З метою виявлення рівня задоволеності соціальною послугою догляду вдома було проведено опитування отримувачів (38 осіб). Були отримані схвальні відгуки, щодо роботи працівників.

Протягом 2020 року та 1 кварталу  2021 року надійшли письмові звернення з боку 2 отримувачів соціальної послуги догляду вдома з проханням вирішити окремі питання пов’язані з наданням їм соціальних послуг.  Питання, порушені у зверненнях, були вирішені відповідно до діючого законодавства України та в межах повноважень територіального центру та УП та СЗН.

Соціальна послуга соціальної адаптації

Оцінка якості соціальної послуги соціальної адаптації проводилась відповідно до показників якості надання соціальної послуги соціальної адаптації, затверджених наказом Мінсоцполітики від 18.05.2015 № 514 «Про затвердження Державного стандарту соціальної адаптації».

З метою виявлення рівня задоволеності соціальною послугою соціальної адаптації було проведено опитування отримувачів (13 осіб). Були отримані схвальні відгуки, щодо роботи працівників.

Позитивні зміни у емоційному, психологічному та фізичному стані отримувачів соціальної послуги догляду вдома у процесі її надання, порівняно з періодом коли соціальна послуга не надавалася,  отримали (повністю, або частково) 100% від загальної кількості опитаних.

            Таким чином, оцінка результатів аналізу опитування отримувачів соціальних послуг показує позитивну тенденцію у процесі надання соціальних послуг, задоволення індивідуальних потреб отримувачів соціальної послуги, дотримання вимог й показників забезпечення якості, встановлених у Державному стандарті  соціальних послуг.

В приміщенні  територіального центру є інформаційні куточки, стенди, дошка оголошень, роздаткові друковані матеріали, буклети тощо з якими  відвідувачі можуть ознайомлюватись самостійно.

Матеріально-технічна база територіального центру знаходиться на задовільному рівні.

Незважаючи на позитивну оцінку якості соціальних послуг, у подальшому необхідно планувати заходи, спрямовані на вдосконалення процесу обслуговування й підвищення якості соціальних послуг за наступними напрямками:

- продовжувати роботу щодо виявлення самотніх громадян та осіб з обмеженими фізичними можливостями з метою надання їм необхідної допомоги;

- своєчасно проводити аналіз та обробку індивідуальних планів надання соціальної послуги, забезпечувати оформлення документів відповідно вимог законодавства;

- продовжувати своєчасно, якісно та в повному обсязі надавати соціальні послуги;

- проводити відповідну роботу з надавачами соціальних послуг щодо підвищення якості соціального обслуговування отримувачів послуг;

- продовжувати дотримуватися вимог, показників забезпечення якості, строків, принципів, встановлених у Державному стандарті;

- підтримувати в актуальному стані інформаційні стенди;

- проводити відповідну роботу, спрямовану на своєчасність та результативність розгляду скарг і звернень отримувачів соціальних послуг щодо надання соціальних послуг.

 

 

Мова

English Russian Ukrainian
.
Баннер
.

Афіша ПК ім. Т.Г.Шевченка:

 

Довідки за тел. 2-16-31.

 

 

 

   

Все відео:

.
.

Ізмаїл у цифрах:

 З 19 по 26  липня у м. Ізмаїл народилося 12 малюків -  7 дівчинок та  5 хлопчиків

 

Сейчас 300 гостей онлайн
Просмотры материалов : 13248773

Пошук по сайту

Баннер
Баннер

Для громадян з порушенням слуху

Баннер

Безоплатна правова допомога

Баннер

Головна Соціальний захист Соціальний захист З В І Т про результати проведення зовнішньої оцінки якості соціальних послуг