• Увеличить размер шрифта
  • Размер шрифта по умолчанию
  • Уменьшить размер шрифта
Головна Соціальний захист Соціальний захист З В І Т про результати проведення зовнішньої оцінки якості соціальних послуг

З В І Т про результати проведення зовнішньої оцінки якості соціальних послуг

З метою організації комплексного надання якісних соціальних послуг громадянам похилого віку та особам з інвалідністю у комунальній установі «Ізмаїльський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» (далі - терцентр) працюють відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання, відділення визначення індивідуальних потреб в соціальних послугах та відділення надання соціальних послуг.

На момент проведення оцінки у відділенні стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання перебуває 32 особи, у відділенні надання соціальних послуг – 1241 особа.

При здійсненні зовнішнього оцінювання якості соціальних послуг застосовували такі методи оцінки:

- анкетування отримувачів соціальних послуг ;

- співбесіда з працівниками, які надають соціальні послуги;

- вивчення документації.

 

Соціальна послуга стаціонарного догляду

Оцінка якості соціальної послуги стаціонарний догляд проводилась відповідно до показників якості надання соціальної послуги стаціонарного догляду, затверджених наказом Мінсоцполітики від 29.02.2016 № 198 «Про затвердження Державного стандарту стаціонарного догляду за особами, які втратили здатність до самообслуговування чи не набули такої здатності».

Відділення стаціонарного догляду розраховано на 36 ліжкомісць. Під час проведення оцінки якості було вибірково перевірено 8 особових справ отримувачів соціальної послуги стаціонарний догляд.

В особових справах є всі необхідні документи, у тому числі:

-         карта визначення ступеня індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги (100%);

-        індивідуальний план надання соціальної послуги відповідно до ступеня визначення індивідуальних потреб (100%).

Перегляд індивідуальних планів проводився у відповідні терміни, про що є відмітки (100%).

З метою виявлення рівня задоволеності соціальною послугою стаціонарного догляду було проведено опитування отримувачів (6 осіб). Були отримані схвальні відгуки щодо роботи працівників.

Письмових скарг з боку отримувачів соціальної послуги стаціонарного догляду протягом 2018 року та 1 кварталу  2019 року не надходило.

При перевірці дотримання термінів прийняття рішення щодо надання соціальної послуги відповідно до Постанови Кабінету Міністрів від 29.12.2009 № 1417 «Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» встановлено, що строки дотримуються повністю.

Договори про надання соціальної послуги стаціонарного догляду укладені зі всіма отримувачами послуги, що становить 100%.

Терміни надання соціальної послуги стаціонарного догляду, які зазначені у договорі дотримуються у 100%.

Відділення стаціонарного догляду розташовано на другому поверсі будинку територіального центру. Має окремий вхід, два запасні виходи, приміщення обладнані кондиціонерами, протипожежною системою сигналізації, яка встановлена у 2018 році, ліфту немає. Приміщення відповідають санітарним нормам. Цілодобово є гаряча вода. Температура повітря у кімнатах в зимовий період складає в середньому 22 – 23 градуса.

Розташування відділення стаціонарного догляду є вдалим, оскільки воно знаходиться у центрі міста, в зоні зі зручним транспортним сполученням. Біля території є місце для паркування транспортних засобів, наявний в'їзд на територію установи. На сходах до будівлі встановлений пандус для осіб з обмеженими можливостями, є кнопка виклику.

В наявності є стенд з інформацією про порядок надання, умови та зміст соціальної послуги стаціонарного догляду.

Для більшого інформування підопічних в 2018 році оформлено стенд  з інформацію для отримувачів соціальної послуги щодо правозахисних організацій та порядку подання і розгляду скарг.

Соціальна послуга догляду вдома

Оцінка якості соціальної послуги догляд вдома проводилась відповідно до показників якості надання соціальної послуги догляду вдома, затверджених наказом Мінсоцполітики від 13.11.2013 № 760 «Про затвердження Державного стандарту догляду  вдома».

З метою виявлення рівня задоволеності соціальною послугою догляду вдома було проведено опитування отримувачів (7 осіб). Були отримані схвальні відгуки, щодо роботи працівників.

Під час проведення оцінки якості перевірено 15 особових справ отримувачів соціальної послуги догляду вдома.

В особових справах є всі необхідні документи, у тому числі:

-         карта визначення ступеня індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги (100%);

-        індивідуальний план надання соціальної послуги відповідно до ступеня визначення індивідуальних потреб (100%).

Перегляд індивідуальних планів проводився у відповідні терміни, про що є відмітки (100%).

Письмових скарг з боку отримувачів соціальної послуги догляду вдома протягом 2018 року та 1 кварталу  2019 року не надходило.

При перевірці дотримання  термінів прийняття рішення щодо надання соціальної послуги відповідно до Постанови Кабінету Міністрів від 29.12.2009 № 1417 «Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» встановлено, що строки дотримуються повністю.

Договори про надання соціальної послуги догляду вдома укладені зі всіма отримувачами послуги, що становить 100%.

Терміни надання соціальної послуги догляду вдома, які зазначені у договорі дотримуються у 100%.

Соціальна послуга соціальної адаптації

Оцінка якості соціальної послуги соціальної адаптації проводилась відповідно до показників якості надання соціальної послуги соціальної адаптації, затверджених наказом Мінсоцполітики від 18.05.2015 № 514 «Про затвердження Державного стандарту соціальної адаптації».

З метою виявлення рівня задоволеності соціальною послугою соціальної адаптації було проведено опитування отримувачів (14 осіб). Були отримані схвальні відгуки, щодо роботи працівників.

Під час проведення оцінки якості було перевірено 11 особових справ отримувачів соціальної послуги соціальної адаптації.

В особових справах є всі необхідні документи, у тому числі:

-         карта визначення ступеня індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги (100%);

-         індивідуальний план надання соціальної послуги відповідно до ступеня визначення індивідуальних потреб (100%).

Перегляд індивідуальних планів проводився у відповідні терміни, про що є відмітки (100%).

При перевірці дотримання  термінів прийняття рішення щодо надання соціальної послуги відповідно до Постанови Кабінету Міністрів від 29.12.2009 № 1417 «Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг) встановлено, що строки дотримуються повністю.

 

Згідно наданих результатів внутрішньої оцінки якості соціальних послуг, яка проводилася з 22.10.2018 по 06.12.2018, зроблені наступні висновки:

-за результатами внутрішньої оцінки якості соціальної послуги стаціонарного догляду, соціальної послуги догляду вдома, соціальної послуги соціальної адаптації (згідно шкали оцінки якісних показників соціальних послуг) показники відповідають узагальненому статусу – «добре».

Перевірки проводяться із залученням представників УП та СЗН.

            Крім перевірки якості обслуговування проводиться опитування та спостереження за процесом надання соціальних послуг.

Так, спостереження за процесом надання соціальної послуги догляду вдома відбувається шляхом планових перевірок роботи соціальних робітників на дільниці, які фіксуються в актах перевірки роботи соціального робітника на дільниці.

Позитивні зміни у емоційному, психологічному та фізичному стані отримувачів соціальної послуги догляду вдома у процесі її надання, порівняно з періодом коли соціальна послуга не надавалася,  отримали (повністю, або частково) 100% від загальної кількості опитаних.

            Відгуки отримувачів соціальної послуги фіксуються  в книзі  «Відгуків, скарг та  пропозицій»,  опитувальниках, актах спостережень. 

Соціальні робітники відділення соціальної допомоги вдома, які безпосередньо надають соціальну послугу, щоденно проводили самооцінку своєї діяльності.

            Таким чином, оцінка результатів аналізу опитування отримувачів соціальних послуг показує позитивну тенденцію у процесі надання соціальних послуг, задоволення індивідуальних потреб отримувачів соціальної послуги, дотримання вимог й показників забезпечення якості, встановлених у Державному стандарті  соціальних послуг.

В приміщенні  територіального центру є інформаційні куточки, стенди, дошка оголошень, роздаткові друковані матеріали, буклети тощо з якими  відвідувачі можуть ознайомлюватись самостійно.

Матеріально-технічна база територіального центру знаходиться на задовільному рівні.

Незважаючи на «добру» оцінку якості соціальних послуг плануються заходи, спрямовані на вдосконалення процесу обслуговування й підвищення якості соціальних послуг за наступними напрямками:

- продовжувати роботу щодо виявлення самотніх громадян та осіб з обмеженими фізичними можливостями з метою надання їм необхідної допомоги;

- своєчасно проводити аналіз та обробку індивідуальних планів надання соціальної послуги, забезпечувати оформлення документів відповідно вимог законодавства;

- продовжувати своєчасно, якісно та в повному обсязі надавати соціальні послуги;

- проводити відповідну роботу з надавачами соціальних послуг щодо підвищення якості соціального обслуговування отримувачів послуг;

- продовжувати дотримуватися вимог, показників забезпечення якості, строків, принципів, встановлених у Державному стандарті;

- підтримувати в актуальному стані інформаційні стенди;

- проводити відповідну роботу, спрямовану на своєчасність та результативність розгляду скарг і звернень отримувачів соціальних послуг щодо надання соціальних послуг.

 

 

 

Мова

English Russian Ukrainian
.
Баннер
.

Оголошення:

Афіша ПК ім. Т.Г.Шевченка:

 

Довідки за тел. 2-16-31.

 

 

 

 

Все відео:

.
.

Ізмаїл у цифрах:

 

З  31 серпня по 6 вересня  у м. Ізмаїл народилися 10 малюків -  4  дівчинки та 6 хлопчиків

 

Сейчас 419 гостей онлайн
Просмотры материалов : 11212730

Пошук по сайту

Баннер
Баннер
Баннер

Для громадян з порушенням слуху

Баннер

Безоплатна правова допомога

Баннер

Головна Соціальний захист Соціальний захист З В І Т про результати проведення зовнішньої оцінки якості соціальних послуг