Для реалізації такого підходу запроваджується обмін інформацією з ДПС, Пенсійним фондом України та скасовується необхідність надання додаткових довідок про доходи від заявників. Крім того, при розрахунку доходу включатиметься розмір “чистої заробітної плати ” (сума доходу без податку на доходи фізичних осіб).
2) затверджено нову редакцію Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, яким посилається адресність надання державної соціальної допомоги. Основним принципом надання допомоги малозабезпеченим сім’ям визначено об’єктивність причин отримання низьких доходів або їх відсутності у непрацюючих працездатних членів родини;
3) передбачається впровадження мотиваційних заходів для тих одержувачів державної соціальної допомоги, які працевлаштувалися у період отримання допомоги. У разі працевлаштування таких осіб при черговому призначенні допомоги до сукупного доходу враховуватиметься лише 50 % отриманого доходу, що створить умови поступового преходу від отримання допомоги до самозабезпечення;
4) запроваджується однакові адресні підходи при наданні державної допомоги малозабезпеченим сім’ям та допомоги на дітей одиноким матерям;
5) удосконалено порядки надання окремих видів державної допомоги, зокрема тимчасової державної допомоги на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів та допомоги на дітей у багатодітних сім’ям шляхом:
визначення права на призначення тимчасової допомоги на підставі відомостей з Єдиного реєстру боржників про одного з батьків, який ухиляється від сплати аліментів;
Постановою №632 також встановлено, що перерахунок допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, яка виплачується в січні – червні 2020 року, проводиться з січня 2020 р. у розмірі, що становить 2,5 розміру прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку, на дітей з інвалідністю, над якими встановлено опіку чи піклування – 3,5 розміру прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку.