• Увеличить размер шрифта
  • Размер шрифта по умолчанию
  • Уменьшить размер шрифта
Главная Пенсионное обеспечение Робота управління Пенсійного фонду України в м. Ізмаїлі та Ізмаїльському районі із зверненнями громадян

Робота управління Пенсійного фонду України в м. Ізмаїлі та Ізмаїльському районі із зверненнями громадян

E-mail Печать PDF

Робота управління протягом січня - червня 2014 року була направлена на забезпечення реалізації закріплених Конституцією України прав громадян на звернення, підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, забезпечення їх якості і своєчасного розгляду, попередження випадків повторних звернень, зменшення кількості громадян, які змушені звертатись на особистий прийом до органів Пенсійного фонду України.

На протязі січня - червня 2014 року надійшло 86 письмових звернень, що на 19 звернень менш  ніж за 2013 рік. Скарг на дії посадових осіб управління протягом звітного періоду не було. Через головне управління до управління надійшло 13 звернень (15,1%), від заявників 68 звернень (79,1%), від прокуратури – 5 звернень (5,8%).

          Повторних звернень за звітний період  не надходило.

            Забезпечено постійний аналіз, вирішення питань та зворотній зв'язок звернень громадян, що надходять до контакт-центру Пенсійного фонду України та Соціального контактного центру Міністерства праці та соціальної політики України. Телефони контакт – центрів розміщені на інформаційних стендах управління та періодично друкуються в ЗМІ. Від контакт -  центру протягом звітного періоду  надійшло 42 звернення, на які своєчасно надані відповіді. 

Аналіз тематики звернень свідчить, що  переважна більшість стосується питань перерахунку та виплати пенсій.

Для забезпечення спрощення процедури отримання послуг в органах Пенсійного фонду України, скорочення строків отримання послуг , підвищення комфортності та якості отриманих послуг, з 1 листопада 2013  року організовано та впроваджено прийом та обслуговування громадян за принципом „єдиного вікна”, спеціалістами якого протягом січня – червня 2014 року прийнято 9602 громадянина з різноманітних питань, в тому числі:

- надано консультацій 2110 особам;

- прийнято документів для призначення пенсій у 838 осіб;

- прийнято документів для перерахунку пенсій у 1099 осіб;

- видано довідок про перебування на обліку, розмір пенсій та інших – 1878 особам;

- прийняті заяви щодо заміни адреси, на виплату пенсій через установи банків, або через відділення зв’язку, поновлення виплати пенсій, виплату пенсій за довіреністю – 1647 осіб;

- прийняті документи на оформлення допомоги на поховання та недоотриманої пенсії – 997 осіб.

            В управління працює постійно діюча телефонна лінія за номером 5-92-25, звернувшись на яку можливо отримати консультації з питань пенсійного забезпечення. Прийом та обслуговування громадян ведеться щодня відповідно графіку роботи управління.

Начальник відділу з обслуговування та розгляду  звернень громадян управління ПФУ в М. Ізмаїлі та Ізмаїльському районі  Пасічник Н.А.

Обновлено 10.07.2014 10:57  

Язык

English Russian Ukrainian
.
Баннер
.

Объявления:

Афиша ДК им. Т.Г.Шевченко:

  Справки по тел. 2-16-31.

 


Все видео:

.
Баннер
.

Измаил в цифрах:

С  18 по 25 сентября в Измаиле родились 11 малышей, 4  девочки и 7 мальчиков.

Сейчас 102 гостей онлайн
Просмотры материалов : 4870623

Поиск по сайту

Баннер

Набір у патрульну поліцію

Баннер
Баннер
Баннер

Главная Пенсионное обеспечение Робота управління Пенсійного фонду України в м. Ізмаїлі та Ізмаїльському районі із зверненнями громадян