• Увеличить размер шрифта
  • Размер шрифта по умолчанию
  • Уменьшить размер шрифта
Главная Пенсионное обеспечение Робота управління Пенсійного фонду України в м. Ізмаїлі та Ізмаїльському районі із зверненнями громадян

Робота управління Пенсійного фонду України в м. Ізмаїлі та Ізмаїльському районі із зверненнями громадян

E-mail Печать PDF

Робота управління протягом 2014 року була направлена на забезпечення реалізації закріплених Конституцією України прав громадян на звернення, підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, забезпечення їх якості і своєчасного розгляду, попередження випадків повторних звернень, зменшення кількості громадян, які змушені звертатись на особистий прийом до органів Пенсійного фонду України.

На протязі  2014 року надійшло 205 письмових звернень, що на 17 звернень менше  ніж за 2013 рік. Скарг на дії посадових осіб управління протягом звітного періоду не було. Через головне управління до управління надійшло 20 звернень (9,8%), від заявників 177 звернень (86,3%), від прокуратури – 8 звернень (3,9%).

Повторних звернень за звітний період  не надходило.

Забезпечено постійний аналіз, вирішення питань та зворотній зв'язок звернень громадян, що надходять до контакт-центру Пенсійного фонду України та Соціального контактного центру Міністерства праці та соціальної політики України. Телефони контакт – центрів розміщені на інформаційних стендах управління та періодично друкуються в ЗМІ. Від контакт -  центру протягом звітного періоду  надійшло 77 звернень, на які своєчасно надані відповіді. 

Аналіз тематики звернень свідчить, що  переважна більшість стосується питань перерахунку та виплати пенсій.

Для забезпечення спрощення процедури отримання послуг в органах Пенсійного фонду України, скорочення строків отримання послуг, підвищення комфортності та якості отриманих послуг, з 1 листопада 2013  року організовано та впроваджено прийом та обслуговування громадян за принципом „єдиного вікна”, спеціалістами якого протягом 2014 року прийнято 21329 громадян з різноманітних питань , в тому числі:

- надано консультацій 3929 особам;

- прийнято документів для призначення пенсій у 1988 осіб;

- прийнято документів для перерахунку пенсій у 2400 осіб;

- видано довідок про перебування на обліку, розміру пенсій  3457 особам;

- прийняті заяви щодо заміни адреси, на виплату пенсій через установи банків, або через відділення зв’язку, поновлення виплати пенсій, виплату пенсій за довіреністю від 4928 осіб;

- прийняті документи на оформлення допомоги на поховання та недоотриманої пенсії від 2011 осіб;

-  забезпечене оформлення та видача пенсійних посвідчень 2616 особам.

В управління працює постійно діюча телефонна лінія за номером 5-92-25, звернувшись на яку можливо отримати консультації з питань пенсійного забезпечення. Прийом та обслуговування громадян ведеться щодня відповідно графіку роботи управління.

 

Начальник відділу з обслуговування та розгляду  звернень громадян Пасічник Н.А.

Обновлено 12.01.2015 08:47  

Язык

English Russian Ukrainian
.
Баннер
.

Объявления:

Афиша ДК им. Т.Г.Шевченко:

  Справки по тел. 2-16-31.

 


Все видео:

.
Баннер
.

Измаил в цифрах:

С   6 по 13 ноября в Измаиле родились 11 малышей, 3  девочки и 8 мальчиков

Сейчас 148 гостей онлайн
Просмотры материалов : 5185461

Поиск по сайту

Баннер
Баннер

Главная Пенсионное обеспечение Робота управління Пенсійного фонду України в м. Ізмаїлі та Ізмаїльському районі із зверненнями громадян