• Увеличить размер шрифта
  • Размер шрифта по умолчанию
  • Уменьшить размер шрифта
Главная Пенсионное обеспечение Про виконання вимог антикорупційного законодавства в управлінні.

Про виконання вимог антикорупційного законодавства в управлінні.

E-mail Печать PDF

В управлінні впродовж І півріччя 2015 року здійснювалися заходи щодо дотримання антикорупційного законодавства України відповідно до вимог законів України “Про запобігання корупції”, “Про засади державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційна стратегія) на 2014-2017 роки”, постанови Кабінету Міністрів України від 4 вересня 2013 року № 706 “Питання запобігання та виявлення корупції”.

            На виконання наказу Головного управління від 27.04.2015 № 47 „Про Програму головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області щодо впровадження антикорупційних заходів на 2015 рік” в управлінні наказом № 55 від 05.05.2015  затверджено Програму управління Пенсійного фонду України в м. Ізмаїлі та  Ізмаїльському районі   щодо впровадження антикорупційних заходів на 2015 рік (далі Програма)

На заступників начальника управління, начальників структурних підрозділів покладено персональну відповідальність за реалізацію планових завдань, спрямованих на оцінку та усунення (мінімізацію) корупційних ризиків, запобігання корупційним та пов'язаних з корупцією правопорушенням.

            На виконання п. 2.1.1. Програми спеціалістами юридичного відділу проведено роботу по перегляду розпорядчих актів щодо передбачення ними порядку та шляхів врегулювання конфлікту інтересів службових осіб управління та внесення пропозицій щодо необхідності їх перегляду, включаючи урегулювання механізмів контролю за прийняттям рішень про пенсійне забезпечення працівників управління та членів їх сімей, здійснено перевірку 59-ти пенсійних справ:

            Протиправних дій та порушень вимог діючого законодавства під час перевірки пенсійних справ не виявлено.

            Проводиться моніторинг норм та практики застосування законодавчих та інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність управління.  Прогалин та недоліків, що можуть сприяти втягненню працівників управління в корупційну чи злочинну діяльність не встановлено.

Переглянуті положення про структурні підрозділи та посадові інструкції працівників шляхом конкретизації завдань та функцій підрозділів та визначення такого розподілу службових повноважень, що забезпечуватиме взаємний контроль за прийняттям рішень (здійсненням операцій).

            В управлінні щоквартально готуються аналітичні записки за підсумками роботи структурних підрозділів, в яких визначається  повнота та своєчасність реалізації управлінням  повноважень (прийняття рішень, виявлення фактів бездіяльності/незаконних рішень, дій).

            Забезпечено щоквартальне надання інформації до головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області, необхідної для оприлюднення звіту про виконані заходи щодо запобігання і протидії корупційних проявів, та про осіб, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень.

            Забезпечено доступ громадськості до ознайомлення з проектами нормативно-правових актів з питань діяльності управління та публічної інформації, яка отримана, створена або знаходиться у володінні управління. Оформлений стенд щодо встановленого порядку надання публічної інформації відповідно до постанови правління Пенсійного фонду України від 15.08.2011 №22-1 “Про організацію виконання норм Закону України “Про доступ до публічної інформації”. За звітний період запитів не надходило.

            Напротязі І півріччя 2015 року повідомлень громадян щодо можливих корупційних правопорушень з боку службовців управління, що надходять у тому числі до Контакт-центру Пенсійного фонду України не було.

            Забезпечено додержання регламенту зі здійснення операцій в автоматизованих системах та автоматизованих робочих місцях, що використовуються в управлінні. Забезпечено фіксацію таких операцій та підстав їх проведення.

             В червні 2015 року проведена інвентаризація прав та обсягів доступу користувачів до електронних баз даних та інформаційних систем, що використовуються в управлінні, організації контролю за додержанням порядку допуску та доступу до інформації.

            В управлінні запроваджено на постійній основі виконання заходів по проведенню правової освіти працівників управління, в тому числі у сфері антикорупційного законодавства. Щомісячно зі спеціалістами структурних підрозділів проводяться технічно - правові навчання з вивчення та застосування  норм  пенсійного та антикорупційного законодавства .

При перегляді  посадових інструкцій працівників управління враховується питання щодо урегулювання ситуацій, які мають ознаки конфлікту інтересів, включаючи визначення, у разі необхідності, форм зовнішнього контролю за виконанням завдань, вчиненням дій чи прийняття рішень.

Особи, які зараховані до кадрового  резерву державних службовців управління, проходять здобуття практичних та організаційних навичок, необхідних для виконання посадових обов’язків.

            За результатами роботи, кожного місяця,  начальники структурних підрозділів подають начальнику управління подання для встановлення премії. При цьому враховуються  критерії та система оцінки ефективності роботи працівників управління для визначення рівня результативності та ефективності служби, а саме: професіоналізм, компетентність, ініціативність, чесність, відданість справі, сумлінне виконання службових обов’язків і дисципліна, дотримання прав та законних інтересів державного органу, дотримання прав підприємств, установ та організацій, громадян.

            Керівництво управління, сектор персоналу прогнозує і планує потребу державних службовців при складанні кадрового резерву, виявляє необхідність підвищення рівня професійної компетентності тих чи інших державних службовців.

            Забезпечено в установленому порядку оприлюднення інформації про закупівлі та використання коштів Пенсійного фонду України, передбаченої законами України “Про здійснення державних закупівель”, “Про відкритість використання публічних коштів” та прийнятих на їх виконання нормативно-правових актів.

            Проводиться моніторинг організації та проведення управлінням процедур закупівель за державні кошти, включаючи аналіз за результатами перевірок питань недопущення поділу предмета закупівлі на частини або заниження його вартості для уникнення проведення процедури закупівлі, визначення його не у відповідності з реальною потребою замовника, створення оптимальних умов для уникнення можливостей варіювання з критеріями оцінки учасників з метою надання переваг заздалегідь обраному учаснику.

            На постійному контролі знаходиться питання  формуванням потреби та здійсненням фінансування пенсійних виплат з метою недопущення надання переваг при спрямуванні коштів на об’єкти з виплати та доставки пенсій.

            До посад з підвищеним корупційним ризиком в управлінні відносяться посади начальників структурних підрозділів та їх заступників, спеціалістів юридичного відділу, відділу обслуговування та розгляду звернень громадян, відділу надходження, прогнозування платежів та обліку застрахованих осіб, відділу контрольно перевірочної  роботи, сектору персоналу.

            Відповідальною особою за веденням в управлінні обліку фактів (подій), які мають ознаки корупційних або пов'язаних з корупцією правопорушень, призначена перший заступник начальника управління Грамма Г.О.

            За січень-червень 2015 року по управлінню звернень з приводу перевірки інформації щодо можливого порушення антикорупційного законодавства посадовими особами управління (в тому числі анонімних звернень) не зареєстровано.

            Станом на 01.07.2015 випадків порушень антикорупційного законодавства працівниками управління (в тому числі за результатами перевірок декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, спеціальних перевірок осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави та інших контрольних заходів), кількість матеріалів, переданих до правоохоронних органів для подальшого реагування не виявлено.

                В управлінні проводиться інформаційна робота щодо поширення антикорупційного законодавства. 

Перший заступник начальника управління                                                             Г.О. Грамма

 

Язык

English Russian Ukrainian
.
Баннер
.

Афиша ДК им. Т.Г.Шевченко:

  Справки по тел. 2-16-31.

 


Все видео:

.
Баннер
.

Измаил в цифрах:

С   7 по 14 мая   в Измаиле родились 7 малышей, 4 девочки и 3 мальчика

Всего в 2017 году в Измаиле родились 1338 малышей, 664 мальчика и 684 девочки. Из них два малыша - весом до 1,5 кг , 17 - более 4,5 кг и один  великан весом 5 кг

Сейчас 320 гостей онлайн
Просмотры материалов : 5989875

Поиск по сайту

Баннер
Баннер
Баннер

Главная Пенсионное обеспечение Про виконання вимог антикорупційного законодавства в управлінні.