• Увеличить размер шрифта
  • Размер шрифта по умолчанию
  • Уменьшить размер шрифта
Главная Пенсионное обеспечение Звіт про стан роботи із зверненнями громадян в управлінні Пенсійного фонду України в м. Ізмаїлі та Ізмаїльському районі за січень – серпень 2015 року

Звіт про стан роботи із зверненнями громадян в управлінні Пенсійного фонду України в м. Ізмаїлі та Ізмаїльському районі за січень – серпень 2015 року

E-mail Печать PDF

Робота управління протягом січня – серпня  2015 року була направлена на забезпечення реалізації закріплених Конституцією України прав громадян на звернення, підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, забезпечення їх якості і своєчасного розгляду, попередження випадків повторних звернень, зменшення кількості громадян, які змушені звертатись на особистий прийом до органів Пенсійного фонду України.

                В управлінні працюють постійні «гарячі» телефонні лінії, на яких чергують відповідальні спеціалісти відділів з призначення пенсій та виплати пенсій  для надання відповідей з питань пенсійного забезпечення. Також проведено 16 прямих телефонних ліній з начальником управління, його заступниками та начальниками відділів. На протязі звітного періоду на телефонні лінії надійшло 350 звернень, з них 265 звернень на „гарячі” телефонні лінії.

            Номери телефонів прямих та «гарячих» телефонних друкуються в місцевих газетах.

Посадовими особами управління проводяться виїзні прийоми в селищних радах, на підприємствах, в установах та організаціях міста і району. За звітний період проведено 38 виїзних прийомів, на яких було прийнято 220 осіб.

Також, постійно проводяться виїзні прийоми до осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів, які пересуваються на візках та осіб, яким виповнилось 80 і більше років. Протягом звітного періоду за місцем проживання було відвідано 106 осіб.  Для обізнаності інвалідів в змінах , що відбуваються в пенсійному законодавстві управлінням забезпечено на їх домашні адреси передплату газети „Пенсійний кур’єр”. 

Під час виїзних прийомів використовується локальний варіант програмного забезпечення АСОПД/КОМТЕХ в ноутбуці відділу з призначення пенсій для надання конкретних та вичерпних відповідей з питань перерахунків пенсій, підвищень та надбавок, набуття права на перерахунок по заліку страхового стажу та забезпечення перевірки наявності права на призначення пенсій за всіма законодавчими актами.

Згідно затверджених графіків в управлінні ведеться особистий прийом громадян посадовими особами та керівниками структурних підрозділів управління. За звітний період  на особистому прийомі побувало 188 осіб.

Посадові особи та керівники структурних підрозділів несуть особисту відповідальність за якість та обґрунтованість відповідей, недопущення випадків безпідставної передачі розгляду звернень.

Діловодство із зверненнями громадян та контроль за строками виконання ведеться з використанням програмного забезпечення „АСЕДО”. На протязі січня – серпня  2015 року надійшло 113 письмових звернень, що на 7 звернень менше ніж за відповідний період 2014 року. Скарг на дії посадових осіб управління протягом звітного періоду не було. Через головне управління до управління надійшло 13 звернень (11,5 %), від заявників 100  звернень (88,5%).

            Повторних звернень за звітний період  не надходило.

                        Забезпечено постійний аналіз, вирішення питань та зворотній зв'язок звернень громадян, що надходять до контакт-центру Пенсійного фонду України та Соціального контактного центру Міністерства праці та соціальної політики України. Телефони контакт – центрів розміщені на інформаційних стендах управління та періодично друкуються в ЗМІ. Від контакт -  центру протягом звітного періоду  надійшло 36 звернень, на які своєчасно надані відповіді. 

Аналіз тематики звернень свідчить, що переважна більшість стосується питань перерахунку та виплати пенсій.

Спеціалістами відділу з обслуговування та розгляду звернень громадян проводиться перевірка наявності прав у особи, що звернулася з призначенням пенсії за всіма законодавчими актами.

На виконання наказу управління від 10.09.2013 № 206 „Про впровадження в управлінні прийому та обслуговування громадян за принципом „єдиного вікна” з 1 листопада 2013  року організовано та впроваджено прийом та обслуговування громадян за принципом „єдиного вікна”, спеціалістами якого за січень – серпень 2015 року прийнято 14871 громадянин, що на 1743 громадянина більше, ніж за відповідний період 2014 року, з різноманітних питань:

- надано консультацій 2683 особам;

- прийнято документів для призначення пенсій у 915 осіб;

- прийнято документів для перерахунку пенсій у 2240 осіб;

- видано довідок про перебування на обліку та розмір пенсій 3027 особам;

- прийняті заяви щодо заміни адреси, на виплату пенсій через установи банків або через відділення зв’язку, поновлення виплати пенсій, виплату пенсій за довіреністю від 3017 осіб;

- прийняті документи на оформлення допомоги на поховання та недоотриманої пенсії від 1403 осіб;

- забезпечене оформлення та видача пенсійних посвідчень 1586 особам.

На виконання листа Пенсійного фонду України від 30.05.2014 № 397 (зі змінами та додатками), з метою своєчасної виплати пенсій особам, які тимчасово переїхали з Донецької та Луганської областей, в управлінні забезпечена спрощена система запиту та взяття на облік пенсійних справ зазначених осіб.

Станом на 30.08.2015 року до управління звернулось:

-               80 пенсіонерів з Донецької області, по запитах отримано 77 електронних пенсійних справ, які поставлено на облік та виплачуються пенсії відомостями, також виплачено 2 допомоги на поховання разовими дорученнями;

-               73 пенсіонера з Луганської області, по запитах отримано 70 електронних пенсійних справ, які поставлено на облік та виплачуються пенсії відомостями.

Прийом пенсіонерів ведеться на першому поверсі управління за адресою вул. Івана Франка,10 . Для забезпечення безперешкодного доступу до управління  осіб з обмеженими фізичними можливостями вхід за адресою: вул. Івана Франка, 10 обладнаний  пандусом, який відповідає всім необхідним нормам. Обидва приміщення управління обладнані кнопками швидкого виклику для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

Забезпечено жорсткий контроль за дотриманням строків надання відповідей по зверненням громадян. На виробничих нарадах проводиться аналіз звернень громадян з метою недопущення надання відповідей не по суті порушених у них питань та повторних звернень. Всі звернення розглядаються у встановлені законодавством терміни, заявникам надаються повні та обґрунтовані письмові відповіді. Всі звернення були виконані у встановлений термін. Прострочених та невиконаних не було.

Для попередження фактів неякісного розгляду звернень громадян, недопущення порушень етики службової поведінки державного службовця, запобігання порушень пенсійного законодавства та підвищення професійного рівня спеціалістів управління в кожному відділі щомісячно проводяться виробничі наради та технічно - правові навчання. Для кожного спеціаліста відділу з призначення пенсій постійно роздруковується інформаційно – роздатковий матеріал про зміни, які відбулися в пенсійному забезпеченні.

Постійно оновлюється інформація на стендах про години прийому громадян, закріплення фахівців за дільницями, графіки особистого прийому керівництва органів Фонду, зміни в пенсійному законодавстві.

Управлінням для забезпечення інформування громадськості про основні напрями пенсійного реформування, роз’яснення нормативно-правових актів з пенсійного забезпечення та висвітлення діяльності органів Фонду протягом січня – серпня 2015 року в місцевих ЗМІ та на офіційних веб-сайтах міськвиконкому та райдержадміністрації розміщено 145 матеріалів, проведено: 15 - виступів на місцевому телебаченні, 20 - виступів в мережі радіомовлення, 10 - «круглих столів», 40 - днів інформування, 12 - семінарів, 6 – прес-конференцій, 55 - зустрічей в трудових колективах, з керівниками підприємств та організацій.

Аналіз стану роботи управління із зверненнями громадян періодично друкується в місцевих  газетах та розміщується на офіційних веб-сайтах міськвиконкому та райдержадміністрації.

 І.О. Надоленко  - начальник управління Пенсійного фонду

України в м. Ізмаїлі та Ізмаїльському районі

 

Язык

English Russian Ukrainian
.
Баннер
.

Афиша ДК им. Т.Г.Шевченко:

  Справки по тел. 2-16-31.

 


Все видео:

.
Баннер
.

Измаил в цифрах:

С  11  по 18 сентября в Измаиле родились 20 малышей, 3  девочки и 17 мальчиков.

Сейчас 131 гостей онлайн
Просмотры материалов : 4829008

Поиск по сайту

Баннер

Набір у патрульну поліцію

Баннер
Баннер
Баннер

Главная Пенсионное обеспечение Звіт про стан роботи із зверненнями громадян в управлінні Пенсійного фонду України в м. Ізмаїлі та Ізмаїльському районі за січень – серпень 2015 року