• Увеличить размер шрифта
  • Размер шрифта по умолчанию
  • Уменьшить размер шрифта
Главная Пенсионное обеспечение Аналіз роботи Ізмаїльського об’єднаного управління Пенсійного фонду України із зверненнями громадян у 2015 році

Аналіз роботи Ізмаїльського об’єднаного управління Пенсійного фонду України із зверненнями громадян у 2015 році

E-mail Печать PDF

Робота управління протягом 2015 року була спрямована на забезпечення реалізації закріплених Конституцією України прав громадян на звернення, створення належних умов для реалізації цього права відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Постійно вживаються заходи щодо покращання роботи зі зверненнями громадян.

Протягом січня – грудня 2015 року до управління надійшло 890 звернень громадян, з них:

-          на особистому прийомі – 365, що на 63 звернення більше ніж у 2014 році;

-          на виїзних прийомах – 353, що на 62 звернення більше ніж у 2014 році;

-          письмових звернень від громадян особисто – 143 що, на 34 звернення менше ніж у 2014 році;

-          звернень через вищі органи влади та організації – 29, що на 9 звернень більше ніж у 2014 році.

Повторних, колективних, дублетних та масових звернень за звітний період  не надходило.

На виїзних прийомах особлива увага приділяється, як інвалідам Великої Вітчизняної війни, так і особам з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років. На таких прийомах прийнято 145 осіб.

В управлінні працюють постійні «гарячі» телефонні лінії, на яких чергують відповідальні спеціалісти відділів з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій для надання відповідей з питань пенсійного забезпечення. Також проведено 24 прямі телефонні лінії з начальником управління, його заступниками та начальниками відділів. На протязі року на телефонні лінії надійшло 524 звернення, з них 425 звернень – на «гарячі» телефонні лінії.

Від Урядової «гарячої» лінії протягом звітного періоду до управління надійшло 105 звернень, на які своєчасно надані відповіді. 

Аналіз тематики звернень свідчить, що переважна більшість стосується питань перерахунку та виплати пенсій.

Для забезпечення спрощення процедури отримання послуг заявниками, скорочення строків та підвищення якості їх надання в управлінні продовжує свою роботу приймальня громадян, яка працює за принципом «єдиного вікна». Спеціалістами даного підрозділу у 2015 році прийнято 21682 особи, що на 353 особи більше ніж за відповідний період 2014 року.

З метою своєчасної виплати пенсій особам, які тимчасово переїхали з Донецької та Луганської областей, в управлінні забезпечена спрощена система запиту та взяття на облік пенсійних справ зазначених осіб.

Станом на 31.12.2015 року до управління звернулось 83 пенсіонера з Донецької області та 76 пенсіонерів з Луганської області.

В управління працює постійно діюча телефонна лінія за номером 5-92-25, звернувшись на яку можна отримати консультації з питань пенсійного забезпечення. Прийом та обслуговування громадян ведеться щодня відповідно графіку роботи управління. 

Сектор персоналу та

організаційно-інформаційної роботи

Ізмаїльського об’єднаного управління

Пенсійного фонду України

 

Язык

English Russian Ukrainian
.
Баннер
.

Объявления:

Афиша ДК им. Т.Г.Шевченко:

  Справки по тел. 2-16-31.

 


Все видео:

.
Баннер
.

Измаил в цифрах:

С  11  по 18 сентября в Измаиле родились 20 малышей, 3  девочки и 17 мальчиков.

Сейчас 126 гостей онлайн
Просмотры материалов : 4862009

Поиск по сайту

Баннер

Набір у патрульну поліцію

Баннер
Баннер
Баннер

Главная Пенсионное обеспечение Аналіз роботи Ізмаїльського об’єднаного управління Пенсійного фонду України із зверненнями громадян у 2015 році