• Увеличить размер шрифта
  • Размер шрифта по умолчанию
  • Уменьшить размер шрифта
Главная Пенсионное обеспечение Аналіз роботи Ізмаїльського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Одеської області із зверненнями громадян у І півріччі 2016 року

Аналіз роботи Ізмаїльського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Одеської області із зверненнями громадян у І півріччі 2016 року

E-mail Печать PDF

Робота управління спрямована на забезпечення реалізації закріплених Конституцією України прав громадян на звернення, створення належних умов для реалізації цього права відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Постійно вживаються заходи щодо покращання роботи зі зверненнями громадян.

Протягом І півріччя 2016 року до управління надійшло 602 звернення громадян, з них:

-          на особистому прийомі – 219, що на 73 звернення більше ніж у відповідному періоді 2015 року;

-          на виїзних прийомах – 314, що на 163 звернення більше ніж у відповідному періоді 2015 року;

-          письмових звернень від громадян особисто – 53, що на 15 звернень менше ніж у відповідному періоді 2015 року;

-          звернень через вищі органи влади та організації – 16, що на 6 звернень більше ніж у відповідному періоді 2015 року.

Повторних, колективних, дублетних та масових звернень за звітний період не надходило.

На виїзних прийомах особлива увага приділяється як інвалідам Великої Вітчизняної війни, так і особам з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років. На таких прийомах прийнято 68 осіб.

Протягом січня – червня 2016 року в управлінні проведено 11 прямих телефонних ліній з начальником управління, його заступниками та начальниками відділів. 47 громадян, які звернулись на дані телефонні лінії, отримали вичерпні відповіді на поставлені запитання.

Аналіз тематики звернень свідчить, що переважна більшість стосується питань перерахунку та виплати пенсій.

Для забезпечення спрощення процедури отримання послуг заявниками, скорочення строків та підвищення якості їх надання в управлінні продовжує свою роботу приймальня громадян, яка працює за принципом «єдиного вікна». Прийом пенсіонерів ведеться на першому поверсі управління за адресою: вул. Івана Франка, 10. Спеціалістами даного підрозділу у І півріччі 2016 року прийнято 9229 осіб, що на 2025 осіб меньше ніж за відповідний період 2015 року.

З метою своєчасної виплати пенсій особам, які тимчасово переїхали з Донецької та Луганської областей, в управлінні забезпечена спрощена система запиту та взяття на облік пенсійних справ зазначених осіб.

Станом на 30.06.2016 року до управління звернулось 85 пенсіонерів з Донецької області та 80 пенсіонерів з Луганської області.

В управлінні працює постійно діюча телефонна лінія за номером 5-92-25, звернувшись на яку можна отримати консультації з питань пенсійного забезпечення. Прийом та обслуговування громадян ведеться щодня відповідно графіку роботи управління. 

Ольга Гіржева – головний спеціаліст сектору персоналу

та організаційно-інформаційної роботи

Ізмаїльського об’єднаного управління ПФУ Одеської області

 

Язык

English Russian Ukrainian
.
Баннер
.

Афиша ДК им. Т.Г.Шевченко:

  Справки по тел. 2-16-31.

 


Все видео:

.
Баннер
.

Измаил в цифрах:

С  31  июля по 7 августа в Измаиле родились 12 малышей, 3  девочки и 9 мальчиков.

Сейчас 166 гостей онлайн
Просмотры материалов : 4712485

Поиск по сайту

Баннер

Набір у патрульну поліцію

Баннер
Баннер
Баннер

Главная Пенсионное обеспечение Аналіз роботи Ізмаїльського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Одеської області із зверненнями громадян у І півріччі 2016 року