• Увеличить размер шрифта
  • Размер шрифта по умолчанию
  • Уменьшить размер шрифта
Главная Пенсионное обеспечение Аналіз роботи Ізмаїльського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Одеської області із зверненнями громадян у 2016 році

Аналіз роботи Ізмаїльського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Одеської області із зверненнями громадян у 2016 році

E-mail Печать PDF

Робота управління спрямована на забезпечення реалізації закріплених Конституцією України прав громадян на звернення, створення належних умов для реалізації цього права відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Постійно вживаються заходи щодо покращання роботи зі зверненнями громадян.

Протягом 2016 року до управління надійшло 974 звернення громадян, з них:

-          на особистому прийомі – 426, що на 61 звернення більше ніж у 2015 році;

-          на виїзних прийомах – 422, що на 69 звернень більше ніж у 2015 році;

-          письмових звернень від громадян особисто – 101, що на 42 звернення менше ніж у 2015 році;

-          звернень через вищі органи влади та організації – 25, що на 4 звернення менше ніж у 2015 році.

Повторних, колективних, дублетних та масових звернень за звітний період не надходило.

На виїзних прийомах особлива увага приділяється як інвалідам Великої Вітчизняної війни, так і особам з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років. На таких прийомах прийнято 160 осіб.

Протягом 2016 року в управлінні проведено 26 прямих телефонних ліній з начальником управління, його заступниками та начальниками структурних підрозділів управління. 116 громадян, які звернулись на дані телефонні лінії, отримали вичерпні відповіді на поставлені запитання.

Аналіз тематики звернень свідчить, що переважна більшість стосується питань перерахунку та виплати пенсій.

Для забезпечення спрощення процедури отримання послуг заявниками, скорочення строків та підвищення якості їх надання в управлінні продовжує свою роботу приймальня громадян, яка працює за принципом «єдиного вікна». Прийом пенсіонерів ведеться на першому поверсі управління за адресою: вул. Івана Франка, 10. Спеціалістами даного підрозділу у 2016 році прийнято 18273 особи, що на 3409 осіб меньше ніж за 2015 рік.

З метою своєчасної виплати пенсій особам, які тимчасово переїхали з Донецької та Луганської областей, в управлінні забезпечена спрощена система запиту та взяття на облік пенсійних справ зазначених осіб.

Станом на 01.01.2017 року до управління звернулось 88 пенсіонерів з Донецької області та 89 пенсіонерів з Луганської області.

В управлінні працює постійно діюча телефонна лінія за номером 5-92-25, звернувшись на яку можна отримати консультації з питань пенсійного забезпечення. Прийом та обслуговування громадян ведеться щодня відповідно графіку роботи управління. 

Ольга Гіржева – головний спеціаліст сектору персоналу

та організаційно-інформаційної роботи

Ізмаїльського об’єднаного управління ПФУ Одеської області

 

Язык

English Russian Ukrainian
.
Баннер
.

Объявления:

Афиша ДК им. Т.Г.Шевченко:

  Справки по тел. 2-16-31.

 


Все видео:

.
Баннер
.

Измаил в цифрах:

С   04  по 11 декабря в Измаиле родились 9 малышей, 6  девочек и 3  мальчика

Сейчас 304 гостей онлайн
Просмотры материалов : 5359366

Поиск по сайту

Баннер
Баннер

Главная Пенсионное обеспечение Аналіз роботи Ізмаїльського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Одеської області із зверненнями громадян у 2016 році