• Увеличить размер шрифта
  • Размер шрифта по умолчанию
  • Уменьшить размер шрифта
Главная Пенсионное обеспечение Аналіз роботи Ізмаїльського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Одеської області із зверненнями громадян у І кварталі 2017 року

Аналіз роботи Ізмаїльського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Одеської області із зверненнями громадян у І кварталі 2017 року

E-mail Печать PDF

Робота управління спрямована на забезпечення реалізації закріплених Конституцією України прав громадян на звернення, створення належних умов для реалізації цього права відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Постійно вживаються заходи щодо покращання роботи зі зверненнями громадян.

Протягом І кварталу 2017 року до управління надійшло 205 звернень громадян, з них:

-          на особистому прийомі – 111, що на 7 звернень більше ніж у І кварталі 2016 року;

-          на виїзних прийомах – 56, що на 124 звернення менше ніж у І кварталі 2016 року;

-          письмових звернень від громадян особисто – 34, що на 16 звернень менше ніж у І кварталі 2016 року;

-          звернень через вищі органи влади та організації – 4, що на 7 звернень менше ніж у І кварталі 2016 року.

Повторних, колективних, дублетних та масових звернень за звітний період не надходило.

На виїзних прийомах особлива увага приділяється як інвалідам Великої Вітчизняної війни, так і особам з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років. На таких прийомах прийнято 37 осіб.

У звітному періоді в управлінні проведено 7 прямих телефонних ліній з начальником управління, його заступниками та начальниками структурних підрозділів управління. 22 громадянина, які звернулись на дані телефонні лінії, отримали вичерпні відповіді на поставлені запитання.

Аналіз тематики звернень свідчить, що переважна більшість стосується питань перерахунку та виплати пенсій.

Для забезпечення спрощення процедури отримання послуг заявниками, скорочення строків та підвищення якості їх надання в управлінні продовжує свою роботу приймальня громадян, яка працює за принципом «єдиного вікна». Прийом пенсіонерів ведеться на першому поверсі управління за адресою: вул. Івана Франка, 10. Спеціалістами даного підрозділу протягом січня – березня 2017 року прийнято 12708 осіб, що на 10632 особи більше ніж за відповідний період минулого року.

З метою своєчасної виплати пенсій особам, які тимчасово переїхали з Донецької та Луганської областей, в управлінні забезпечена спрощена система запиту та взяття на облік пенсійних справ зазначених осіб.

В управлінні працює постійно діюча телефонна лінія за номером 5-92-25, звернувшись на яку можна отримати консультації з питань пенсійного забезпечення. Прийом та обслуговування громадян ведеться щодня відповідно графіку роботи управління.

Ольга Гіржева – головний спеціаліст сектору персоналу

та організаційно-інформаційної роботи

Ізмаїльського об’єднаного управління ПФУ Одеської області

 

Язык

English Russian Ukrainian
.
Баннер
.

Объявления:

Афиша ДК им. Т.Г.Шевченко:

  Справки по тел. 2-16-31.

 


Все видео:

.
Баннер
.

Измаил в цифрах:

С   6 по 13 ноября в Измаиле родились 11 малышей, 3  девочки и 8 мальчиков

Сейчас 181 гостей онлайн
Просмотры материалов : 5191127

Поиск по сайту

Баннер
Баннер

Главная Пенсионное обеспечение Аналіз роботи Ізмаїльського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Одеської області із зверненнями громадян у І кварталі 2017 року