• Увеличить размер шрифта
  • Размер шрифта по умолчанию
  • Уменьшить размер шрифта
Главная Пенсионное обеспечение Про реалізацію і захист права людини на звернення з питань діяльності ПФУ

Про реалізацію і захист права людини на звернення з питань діяльності ПФУ

E-mail Печать PDF

Право на звернення є важливим конституційно-правовим засобом захисту та однією з організаційно-правових гарантій дотримання прав і свобод громадян. У статті 40 Конституції України зазначено, що усі мають право звертатися до органів державної влади і місцевого самоврядування та встановлено обов'язок органів влади та посадових осіб розглядати звернення й надавати обґрунтовані відповіді. У Законі України «Про звернення громадян» надано чіткі визначення термінів «звернення», «пропозиції», «заяви» та «скарги» громадян,  вимоги до звернень, порядок їх розгляду, а також відповідальність за порушення Закону.

       Законом також встановлено умови, за яких звернення не підлягають розгляду і вирішенню:

-  коли воно не підписане автором ;

-  у разі відсутності даних про місце проживання;

-  при анонімності звернення.

       Також не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішене по суті, а також скарги, терміни для подання яких закінчилися, та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.

       Організація роботи з розгляду звернень, особистого прийому громадян, а також первинний розгляд запитів на доступ до публічної інформації є одним із пріоритетних напрямів роботи Ізмаїльського об’єднаного управління Пенсійного фонду України  Одеської області, що забезпечує реалізацію конституційного права громадян на звернення до органів державної влади.

          За І півріччя 2017 року до управління надійшло 899 звернень. На особистому прийомі  побувало 539 осіб. Спеціалістами надано відповіді на 115 письмових звернення та 43 відповіді на звернення громадян  з Державної установи «Урядовий контактний центр». Запитів на публічну інформацію не було.Консультації під час проведення “гарячої” телефонної лінії отримали 346 пенсіонерів. Найчастіше порушувалися питання щодо правильності нарахування та виплати пенсій, виконання рішень суду, надання консультацій і роз'яснень чинного пенсійного законодавства, сплати обов'язкових платежів. Скарг на дії посадових осіб протягом вказаного періоду не було.

         Відповідно до статті 55 Конституції України, якщо громадянин не отримав відповідь на своє звернення, він, має право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, посадових і службових осіб.

         Ізмаїльське об’єднане Управління  Пенсійного фонду України Одеської області приділяє особливу увагу питанням виявлення та усунення причин, що породжують скарги громадян, вживає заходів для запобігання виникненню підстав для обґрунтованих повторних звернень та звернень до органів вищого рівня. 

Олександра Щербина - заступник начальника юридичного відділу

 Ізмаїльського об’єднаного управління ПФУ Одеської області.

 

Язык

English Russian Ukrainian
.
Баннер
.

Объявления:

Афиша ДК им. Т.Г.Шевченко:

  Справки по тел. 2-16-31.

 


Все видео:

.
Баннер
.

Измаил в цифрах:

С   7 по 14 мая   в Измаиле родились 7 малышей, 4 девочки и 3 мальчика

Всего в 2017 году в Измаиле родились 1338 малышей, 664 мальчика и 684 девочки. Из них два малыша - весом до 1,5 кг , 17 - более 4,5 кг и один  великан весом 5 кг

Сейчас 565 гостей онлайн
Просмотры материалов : 6132844

Поиск по сайту

Баннер
Баннер
Баннер

Для громадян з порушенням слуху

Баннер

Главная Пенсионное обеспечение Про реалізацію і захист права людини на звернення з питань діяльності ПФУ