• Увеличить размер шрифта
  • Размер шрифта по умолчанию
  • Уменьшить размер шрифта
Главная Управление юстиции информирует До уваги громадян: «Не гайте часу в чергах!»

До уваги громадян: «Не гайте часу в чергах!»

E-mail Печать PDF

Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Ізмаїльського міськрайонного управління юстиції  Одеської області повідомляє, що для Вашої зручності та уникнення черг у відділі державної реєстрації речових прав на нерухоме майно діє онлайн – запис на прийом до відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Ізмаїльського міськрайонного управління юстиції.  

       Громадянам надано можливість записатися на прийом на будь-який зручний час та день згідно з графіком роботи відділу.

       Для  запису на прийом необхідно на сайті Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції в Одеській області за адресою http://just.odessa.gov.ua/  заповнити заявку. У заявці зазначається відділ державної реєстрації до якого Ви бажаєте звернутися, перелік питань, з обранням дати та часу прийому, паспортні дані та електрона адреса. На вказану електронну адресу буде відправлено лист для підтвердження запису на прийом. Підтвердити запис на прийом необхідно протягом 60 хвилин. Після підтвердження запису Ви отримуєте лист-підтвердження. Зазначений лист-підтвердження необхідно роздрукувати та надати разом з заявою на державну реєстрацію.

В.о. заступника начальника

Ізмаїльського міськрайонного

управління юстиції з питань

державної реєстрації

 

                   С.В. Хотинський        

 

Запровадження Міністерством юстиції України системи електронних сервісів у сфері державної реєстрації бізнесу

 

Досвід останніх років вказує на гостру необхідність проведення реформ у більшості сфер державного управління в Україні, у тому числі в системі органів юстиції, зокрема, у сфері державної реєстрації бізнесу органами юстиції.

В поточному році Міністерством юстиції України запроваджено ряд новацій у вищезазначеній сфері, передусім це онлайн сервіси для користувачів відповідних адміністративних послуг.

Першим важливим кроком у процесі запровадження онлайн сервісів стало набрання чинності 05 квітня 2015 року Законом України від 12.02.2015 № 191-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)» (далі – Закон № 191-VIII). Відтепер стало можливим в режимі онлайн створювати запит для отримання витягу, виписки або довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців за максимально розширеною кількістю критеріїв пошуку. Поряд з тим, важливим є те, що вартість електронного документа складає 75% вартості паперового аналогу.

Другим кроком стало набрання чинності 07 квітня 2015 року наказом Мін’юсту від 31 березня 2015 року № 466/5 «Про деякі питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», яким був затверджений Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, що забезпечило відкритий доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Порядком передбачено надання відомостей, що містяться в державному реєстрі, державними реєстраторами як у паперовій, так і в електронній формах. Виписки, витяги та довідки також можуть бути отримані громадянами без участі державного реєстратора через офіційний веб-сайт розпорядника реєстру у вигляді електронних документів. Також, відповідно до наказу Мін’юсту від 31 березня 2015 року № 466/5 встановлено, що виписки, витяги та довідки в паперовій та електронній формах відповідно до Закону України від 22.05.2003 № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» мають однакову юридичну силу.

Враховуючи вищевикладене, безумовними перевагами нової системи надання та отримання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців є: отримання відомостей в режимі онлайн; відсутність потреби у отриманні електронно-цифрового підпису; можливість оплати в режимі онлайн при подачі запиту; надання електронному документу статусу офіційного.

Наступний крок у запровадженні електронних онлайн сервіс пов’язаний із набранням чинності наказу Міністерства юстиції України від 25.07.2015 №1218/5 «Про пілотні проекти у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців». Наказом був затверджений Порядок реалізації пілотних проектів у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. Пілотний проект «Попередній розгляд документів» полягає у попередньому розгляді державним реєстратором за місцезнаходженням юридичної особи документів в електронній формі, необхідних для проведення реєстраційних дій щодо внесення (для юридичних осіб, зареєстрованих до дати набрання чинності Законом України від 14 жовтня 2014 року № 1701-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення кінцевих вигодоодержувачів юридичних осіб та публічних діячів») та зміни відомостей про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника, якщо засновник – юридична особа, зміни власника істотної участі засновника юридичної особи, якщо засновник – юридична особа, та позачерговому прийнятті таких документів у паперовій формі за місцем, у дату та час, зазначені у повідомленні про результати попереднього розгляду документів. Мета даного пілотного проекту ґрунтується на можливості кожного бажаючого внести певні зміни до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, шляхом заповнення реєстраційної картки та подання документів, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», в електронній формі за допомогою веб-сайту технічного адміністратора Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців для їх попереднього розгляду державним реєстратором. У разі відсутності підстав для залишення документів без розгляду заявнику повідомляється про дату і час подачі паперових документів для проведення відповідної реєстраційної дії. Адміністративна послуга, про яку йде мова, безсумнівно має важливе значення у підвищенні якості надання органами юстиції адміністративних послуг, оскільки суттєво економить час та кошти громадян.

Необхідно зазначити, що на відміну від пілотних проектів «Екстериторіальність подання документів» та «Екстериторіальність проведення реєстраційних дій», пілотний проект «Попередній розгляд документів» реалізований у територіальних органах юстиції Міністерства юстиції України на території всієї країни, що надає можливість використання його переваг кожним бажаючим суб’єктом господарської діяльності.

Зміни, які відбуваються у рамках загальної програми реформування сфери надання адміністративних послуг органами юстиції, торкнулися не лише безпосередньо громадян, але й також наступних державних органів: органів державної влади, органів місцевого самоврядування, органів внутрішніх справ, органів прокуратури, органів Служби безпеки України. Починаючи з 01 жовтня 2015 року, відповідно до Порядку отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців органами державної влади, органами місцевого самоврядування, органами внутрішніх справ, органами прокуратури, органами Служби безпеки України, затвердженого наказом Міністерством юстиції України від 31.03.2015 № 466/5, органи державної влади, органи місцевого самоврядування, органи внутрішніх справ, органи прокуратури, органи Служби безпеки України зобов’язані отримувати відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців виключно самостійно в електронній формі, без права витребування додаткових довідок та інших документів від громадян, які звертаються до відповідних органів для отримання адміністративних послуг.

Даний крок направлений на використання можливостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців державними органами, які раніше мали запитувати необхідну інформацію з Реєстру напряму в органів юстиції або у громадян, на що витрачались додатковий час та кошти.

Поміж позитивних моментів, звісно виникають певні проблеми в частині реалізації програми реформування, наприклад, перепони технічного характеру, зокрема, відсутність взаємного обміну даними між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців реєстрами, інформаційними системами Державної служби статистики України, інформаційними системами Пенсійного фонду України та інформаційними системами Державної фіскальної служби України, в яких забезпечується фіксація факту утворення/змін/припинення суб’єкта господарської діяльності. На практиці зазначена проблема створювала необхідність тривалого процесу відвідування державних установ, відстоювання черг та інші незручності.

Отже, на шляху до досягнення європейських стандартів надання адміністративних послуг кожній людині, яка цього потребує, а також удосконалення роботи системи електронних онлайн сервісів державними органами здійснюються певні спільні кроки.

06 жовтня 2015 року набрав чинності спільний наказ Міністерства юстиції України та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 28.09.2015 № 1834/5/1212 «Про інформаційну взаємодію між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та інформаційними системами Державної служби статистики України», яким затверджений Порядок інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та інформаційними системами Державної служби статистики України.

07 жовтня 2015 року набрав чинності спільний наказ Міністерства юстиції України та Міністерства соціальної політики України від 28.09.2015 № 1830/5/967 «Про інформаційну взаємодію між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та інформаційними системами Пенсійного фонду України», яким затверджений Порядок інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та інформаційними системами Пенсійного фонду України.

В свою чергу, 17 жовтня 2015 року набрав чинності спільний наказ Міністерства юстиції України та Міністерства фінансів України від 09.10.2015 № 1918/5/869 «Про інформаційну взаємодію між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та інформаційними системами Державної фіскальної служби України, обмін документами в електронній формі», яким затверджений Порядок інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та інформаційними системами Державної фіскальної служби України, обміну документами в електронній формі.

Завдяки плідній співпраці вищезазначених державних органів, в Україні запроваджується спрощена система реєстрації бізнесу. Відтепер підприємницьку діяльність стане можливим зареєструвати за одну добу. Зміст даної системи полягає в тому, що адміністратор Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців забезпечує передачу відомостей про проведені реєстраційні дії щодо юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, у тому числі повідомлень державного реєстратора, та документів в електронній формі, з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців до інформаційних систем відповідних органів, а саме Пенсійного фонду України, Державної фіскальної служби України та Державної служби статистики України у робочий час одночасно з проведенням відповідної реєстраційної дії у цьому реєстрі. Таким чином, громадянам більше не доведеться взаємодіяти безпосередньо з жодним з перелічених органів, а всі процеси будуть проходити онлайн.

Компетентними органами постійно розробляються нові нормативно-правові акти, які спрямовані на рішучі зміни у зазначеній вище сфері та удосконалюються чинна нормативна база. Однак, станом на сьогодні в процесі використання електронних онлайн сервісів у користувачів виникає більше запитань ніж відповідей. Можливо припустити, що така ситуація має місце у зв’язку із відсутністю досвіду використання електронних сервісів громадянами, але все це справа часу та звички. У подальшому зазначену проблему та інші необхідно постійно координувати та вирішувати якнайшвидше, з метою досягнення загальної мети, а саме створення правової, соціально спрямованої, економічно розвиненої держави.

 

 

Реформи юстиції тривають...

У разі прийняття Верховною Радою проекту Закону про внесення змін до деяких актів щодо запровадження електронного наказного провадження Україна за напрямком «Забезпечення виконання контрактів» рейтингу Doing Business зможе піднятися одразу на 75 позицій. Про це сьогодні під час виступу на круглому столі присвяченому місцю України в рейтингу легкості ведення бізнесу повідомила перший заступник Міністра юстиції Наталія Севостьянова.

«Міністерство юстиції розробило проект Закону про внесення змін до деяких актів щодо запровадження електронного наказного провадження, прийняття якого є одним із наших зобов’язань перед МВФ. Нині даний документ проходить фінальну стадію доопрацювань. У разі його підтримки в Парламенті ми зможемо запровадити європейські практики в рамках цивільного та господарського судочинства. За оцінками експертів прийняття цього документу дасть Україні 75 позицій зростання за індикатором «Забезпечення виконання контрактів», - зазначила перший заступник Міністра юстиції.

За її словами, ще майже 50 позицій за індикатором «Вирішення неплатоспроможності» ми зможемо отримати прийнявши законопроект №3163 «Про внесення змін до деяких законів України з питань банкрутства (щодо забезпечення європейських стандартів у сфері відновлення платоспроможності боржника та спрощення умов ведення бізнесу в Україні)». Даний документ вже внесено до верховної Ради і він успішно пройшов слухання у комітетах.

Наталія Севостьянова також нагадала, що цьогорічне зростання рейтингу України було досягнуто завдяки зусиллям Мін’юсту. Та стрибку нашої держави за напрямком «Реєстрація підприємств» з 70 на 40 позицію.

«Головним нашим пріоритетом у сфері реєстрації було запровадження онлайн сервісів. Це спрощення доступу підприємця до всіх послуг Міністерства юстиції без контакту з чиновником. На сьогодні відкриті реєстри нерухомості та бізнесу. Раніше витяги, виписки та довідки треба було отримувати, стоячи у чергах. За пришвидшення питання бізнес мав віддавати від 300 до 500 грн. Нині все це можна зробити вдома за комп’ютером, сформувавши витяг і оплативши послугу кредитною карткою», - наголосила перший заступник Міністра юстиції.

Вона нагадала: отримані таким чином документи мають таку саму юридичну силу, як і документи з голограмою та підписом.

Ще одним кроком на шляху з полегшення ведення бізнесу, за її словами, стало скасування плати за реєстрацію бізнесу. Україна нині є  однією з небагатьох країн, де ця послуга надається безкоштовно. Разом з тим скорочено терміни реєстрації до 24 годин і розширено кількість точок прийому документів за рахунок ЦНАПів, органів місцевого самоврядування і нотаріусів.

Одним із найсуттєвіших кроків у цьому напрямку стали спільні накази Міністерства юстиції з Державною фіскальною службою, Пенсійним фондом і органами статистики, які дали можливість підприємцю лише 1 раз звертатися при реєстрації до органів реєстрації.

«Далі документи до вищевказаних органів надходять автоматично через електронну систему обміну даними. Бізнесмену не треба бігати по цих органах. За один робочий день в електронному вигляді, або у тому ж органі, куди бізнесмен подав документи, він може отримати посвідчення про повну реєстрацію та взяття на облік в усіх вищезазначених органах», - зауважила Наталія Севостьянова.

Вона також повідомила, що в рамках загального курсу на децентралізацію Мін’юст передає функції з реєстрації бізнесу та нерухомості органам місцевого самоврядування. Відповідні законопроекти вже пройшли перше читання в парламенті. Окрім органів місцевого самоврядування реєстраційні функції зможуть виконувати 7000 нотаріусів по всій країні. Це створить конкуренцію на ринку, яка допоможе подолати корупцію.

 

Мін'юст затвердив форми реєстраційних карток

Відповідно до частини другої статті 7 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" та пункту 10 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року № 228, затверджено форми реєстраційних карток…

 

МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

НАКАЗ

 

             02.11.2015                              м. Київ                                        № 2140/5

 

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України

04.11.2015 за № 1357/27802

 

Про затвердження форм реєстраційних карток

 

Відповідно до частини другої статті 7 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» та пункту 10 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року № 228,

НАКАЗУЮ:

 

1.      Затвердити форми реєстраційних карток, що додаються:

1.      форма 1 – реєстраційна картка на проведення державної реєстрації юридичної особи, утвореної шляхом заснування нової юридичної особи;

2.      форма 2 – реєстраційна картка на проведення державної реєстрації юридичної особи, утвореної шляхом реорганізації діючої (діючих) юридичної особи (юридичних осіб) у результаті злиття, поділу, виділу або перетворення;

3.      форма 3 – реєстраційна картка на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи;

4.      форма 4 – реєстраційна картка про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;

5.      форма 5 – реєстраційна картка про створення відокремленого підрозділу юридичної особи;

6.      форма 6 – реєстраційна картка про підтвердження відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;

7.      форма 7 – реєстраційна картка на проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу, перетворення;

8.      форма 8 – реєстраційна картка про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за судовим рішенням щодо визнання юридичної особи банкрутом;

9.      форма 9 – реєстраційна картка про включення відомостей про юридичну особу;

10.  форма 10 – реєстраційна картка на проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця;

11.  форма 11 – реєстраційна картка на проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;

12.  форма 12 – реєстраційна картка на проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням або за судовим рішенням, що не пов’язано з банкрутством;

13.  форма 13 – реєстраційна картка на проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця у разі її смерті, оголошення її померлою або визнання фізичної особи – підприємця безвісно відсутньою;

14.  форма 14 – реєстраційна картка про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за судовим рішенням щодо визнання фізичної особи – підприємця банкрутом;

15.  форма 15 – реєстраційна картка про включення відомостей про фізичну особу – підприємця.

2.      Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства юстиції України від 14 жовтня 2011 року № 3178/5 «Про затвердження форм реєстраційних карток», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 19 жовтня 2011 року за № 1207/19945 (зі змінами).

3.      Департаменту державної реєстрації (Бенедисюк С.В.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади».

4.      Технічному адміністратору Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців забезпечити розробку програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та Реєстраційного порталу з урахуванням вимог цього наказу.

5.      Цей наказ набирає чинності з дня, наступного за днем його офіційного опублікування.

Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Севостьянову Н.І.

 

Язык

English Russian Ukrainian
.
Баннер
.

Объявления:

Афиша ДК им. Т.Г.Шевченко:

  Справки по тел. 2-16-31.

 


Все видео:

.
Баннер
.

Измаил в цифрах:

С   6 по 13 ноября в Измаиле родились 11 малышей, 3  девочки и 8 мальчиков

Сейчас 274 гостей онлайн
Просмотры материалов : 5188899

Поиск по сайту

Баннер
Баннер

Главная Управление юстиции информирует До уваги громадян: «Не гайте часу в чергах!»