• Увеличить размер шрифта
  • Размер шрифта по умолчанию
  • Уменьшить размер шрифта
Главная Управление юстиции информирует ПОРЯДОК ПРОСТАВЛЕННЯ АПОСТИЛЯ НА ОФІЦІЙНИХ ДОКУМЕНТАХ

ПОРЯДОК ПРОСТАВЛЕННЯ АПОСТИЛЯ НА ОФІЦІЙНИХ ДОКУМЕНТАХ

E-mail Печать PDF

Відповідно до Порядку проставлення апостиля на документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що формлюються нотаріусами України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 11.11.2015 року №2268/5, проставлення апостиля буде здійснюватись за допомогою програмних засобів ведення Електронного реєстру апостилів. Порядок ведення Електронного реєстру апостилів, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 04.11.2015 року №890.

Апостиль – це спеціальний штамп, що засвідчує справжність підпису, якість, в якій виступала особа, що підписала документ, та, у відповідному випадку, автентичність штампа, яким скріплено документ. Документи з проставленим на них апостилем дійсні на території країн-учасниць Гаазької конвенції від 5 жовтня 1961-го без додаткової легалізації. Апостиль потрібний для того, щоб офіційний документ (наприклад, свідоцтво про народження), виданий на території  України, мав таку ж юридичну силу на території іншої держави.

Проставлення апостиля, відмова в його проставленні здійснююється у строк до двух робочих днів. У разі необхідності проведення додаткової перевірки строк розгляду може бути продовжено до двадцяти робочих днів.

Заява на проставлення апостиля подається до територіального органу Міністерства юстиції України, яка реєструється у Реєстрі із зазначенням дати і часу реєстрації.

Для проставлення апостиля  заявник пред’являє посадовій особі територіального органу Міністерства юстиції документ, що посвідчує особу, оригінал документа, на якому проставляється апостиль, або його копію, засвідчену в установленому порядку, документ про оплату послуги з проставлення апостиля.

Після реєстрації заяви посадова особа територіального органу Міністерства юстиції України виготовляє електронні копії документів шляхом сканування та розміщує їх у Реєстрі за допомогою програмних засобів його ведення.

Документи, подані для проставлення апостиля, розглядаються Міністерством юстиції України.

За результатами розгляду заяви та поданих документів посадова особа Міністерства юстиції України проставляє апостиль або відмовляє в його проставленні, формуючи за допомогою програмних засобів ведення реєстру відповідний електронний документ з накладенням власного електронного цифрового підпису та проставленням на документ електронного цифрового підпису(печатки) Міністерства юстиції України. Відомості про проставлення апостиля або відмови у його проставленні вносяться до Реєстру.

Посадова особа територіального органу Міністерства юстиції України візуалізує на папері апостиль, сформований за допомогою програмних засобів ведення Реєстру у формі електронного документа, з обов’язковим прикріпленням марки апостиля.

Документи, подані для проставлення апостиля, видаються заявнику або іншій особі, зазначеній заявником у заяві.

У разі відмови у проставленні апостиля плата за надання послуг за надання послуг з проставлення апостиля не повертається.     

 

Начальник відділу державної реєстрації актів

цивільного стану                                                                                                        В.П. Іванова

 

Язык

English Russian Ukrainian
.
Баннер
.

Объявления:

Афиша ДК им. Т.Г.Шевченко:

  Справки по тел. 2-16-31.

 


Все видео:

.
Баннер
.

Измаил в цифрах:

С   6 по 13 ноября в Измаиле родились 11 малышей, 3  девочки и 8 мальчиков

Сейчас 205 гостей онлайн
Просмотры материалов : 5185500

Поиск по сайту

Баннер
Баннер

Главная Управление юстиции информирует ПОРЯДОК ПРОСТАВЛЕННЯ АПОСТИЛЯ НА ОФІЦІЙНИХ ДОКУМЕНТАХ