• Увеличить размер шрифта
  • Размер шрифта по умолчанию
  • Уменьшить размер шрифта
Главная Гражданская оборона Протокол № 19 проведення позачергового засідання Ізмаїльської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій

Протокол № 19 проведення позачергового засідання Ізмаїльської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій

E-mail Печать PDF

29.06.2016 р.                                                                                                                       м. Ізмаїл 

Голова: Абрамченко А.В. – міський голова

Присутні: Члени комісії за окремим списком

Запрошені: За окремим списком

На розгляд комісії пропонується 1 питання: 

1. Про виконання заходів щодо ліквідації спалаху на гострі кишкові інфекції, недопущення розповсюдження та поліпшення стану водопостачання в м. Ізмаїл. 

(Доповідали:  Абрамченко А.В., Абашев Р.А.)

Міський голова Абрамченко А.В. зауважив, що служби міста продовжують проводити профілактичні заходи та безкоштовне лікування хворих на ротовірусну інфекцію, а також розвозити бутильовану питну воду, яка закуплена з коштів резервного фонду міського бюджету, обласного бюджету та благодійної допомоги.

Начальник інспекції з благоустрою міста Ізмаїл Лапшина М.І. надала інформацію щодо проведення огляду території, яка надана в оренду ПП СОК «Котигорошко», розташованою за адресою: м. Ізмаїл, пр. Миру, 8 (додається) та начальник юридичного управління Дубей Є.В. надав інформацію про споруди, які розташовані за адресою:          м. Ізмаїл, пр. Миру, 8 (додається).

Начальник інспекції з благоустрою міста Ізмаїл Лапшина М.І. надала акт обстеження міської території, прилеглої до земельної ділянки, розташованої за адресою: м. Ізмаїл, вул. Кутузова, б/н (додається).

З 01.07.2016 р. знімаємо ситуації щодо ротовірусної інфекції в місті Ізмаїл, але продовжуємо профілактичні заходи щодо недопущення розповсюдження Гепатиту А. 

Проаналізувавши захворюваність гострими кишковими інфекціями (ГКІ – ротавірусної і норовірусної етіології) населення міста Ізмаїл з 16 червня 2016 року по справжній момент (з початку спалаху до 12.00 29.06.2016 госпіталізовано в лікувальні установи 769 осіб, з них – 447 дітей, тобто 58,1%), а також ефективність роботи з їх профілактики, зазначено, що епідемічна ситуація по даній групі інфекцій в місті різко погіршилася після минулого зливового дощу 14 червня 2016 року, що призвело до короткочасного затоплення більшої частини міста. У зв'язку з фекальним забрудненням території міста у частини городян Ізмаїла розвинулася Гостра кишкова інфекція».

На підставі аналізу спалаху захворюваності ГКІ виявлена загроза виникнення і поширення інфекційних захворювань, що представляють небезпеку для населення міста. 

З метою ліквідації спалаху на гострі кишкові інфекції, недопущення розповсюдження та поліпшення стану водопостачання в м. Ізмаїл, з метою посилення заходів щодо попередження виникнення і розповсюдження серед населення міста Ізмаїл захворювань та з урахуванням обговорення,  комісія 

ВИРІШИЛА:

1. В.о. начальника управління економіки Ізмаїльської міської ради (Оленевій Т.В.) відновити роботу молочного та м’ясного корпусів на  Центральному ринку;

2. В.о. начальника управління економіки Ізмаїльської міської ради (Оленевій Т.В.), начальнику управління держпродспоживслужби в Ізмаїльському районі (Бубновському М.С.), начальнику інспекції з благоустрою міста (Лапшиній М.І.) та начальнику Ізмаїльського відділу поліції ГУ НП України в Одеській області (Суржику О.В):

- тримати територію ПП СОК «Котигорошко» закритою до надання юридичних і санітарних документів;

- не допускати торгівлю продовольчими товарами, якщо при їх продажу відсутні умови для дотримання санітарних норм і правил, а також для додержання температурних режимів, умов зберігання та продажу цих товарів - у місцях, що традиційно використовуються для здійснення тимчасової виносної торгівлі на території м. Ізмаїл, затверджених рішенням виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради № 1278 від 19.10.12змінами та доповненнями),

- не допускати торгівлю в місцях, не встановленних для торгівлі.

3. Начальнику КП «ІВУВКГ» (Бєлову В.Ф.) спільно з начальником управління держпродспоживслужби в Ізмаїльському районі (Бубновським М.С.) та завідуючей відділенням організації санітарно-гігієнічних  досліджень ВП ІМВ лабораторних досліджень ДУ «Одеський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України» (Пінк Т.О.):

- обстежити споживачів, підприємств, юридичних та фізичних осіб на предмет дотримання санітарних норм і правил у частині використання локальних джерел водопостачання,

- провести відбір проб води з відомчих свердловин на аналіз дослідження вірусології, бактеріології та хімічний склад, обстеження санітарних зон в радіусі 50 м на наявність або відсутність вигрібних резервуарів.

 

4. Головному лікарю КУ «Ізмаїльська міська центральна лікарня» (Любіцину О.Ю.) скласти матеріальний резерв медичних препаратів на 5 днів з розрахунку на 100 чоловік.

Термін – до 04.07.2016 р.

5. Начальнику юридичного управління (Дубею Є.В.) терміново підготувати інформацію щодо дамби, що знаходиться на території під забудову яхт-клубу по вул. Кутузова, б/№.

6. Начальнику відділу освіти (Мурашовій О.О.) продовжити карантин у дошкільних навчальних закладах та екологічному таборі при СЮН, у зв’язку з профілактикою гепатиту А.

Термін – до 01.08.2016 р.

7. Головному лікарю КУ «Ізмаїльська центральна районна лікарня Ізмаїльського району» (Садковському О.В.):

- продовжити безкоштовне лікування пацієнтів, що надійшли з ротовірусною інфекцією до особового розпорядження;

- закінчити повний курс безкоштовного лікування всіх пацієнтів, що надійшли до 30.06.2016;

- пацієнти, що надійшли після 30.06.2016 без ознак і клініки рото-, норо-, астровирусной інфекції отримують лікування в звичайному режимі за рішенням Лікувально-Консультативної Комісії закладу.

8. Головним лікарям, управлінню держпродспоживслужби в Ізмаїльському районі, керівникам підприємств, організацій та установ:

8.1. Головному лікарю КУ «ІМЦЛ» (Любіцину О.Ю.) зобов'язати провести вакцинацію проти гепатиту А:

а) підготувати лист на заступника директора департаменту охорони здоров'я та соціального захисту населення, начальника управління охорони здоров'я Кондратюк Тетяну Григорівну, в.о. директора ДУ «Одеський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України» Засипку Любов Гнатівну, начальника ГУ держпродспоживслужби в Одеській області Порайку Василю Івановичу із проханнямдоручити відповідним фахівцям надати пояснення на слідуючи питання:

  1. Які категорії населення підлягають вакцинації від гепатиту А та в які строки;
  2. Чи підлягають вакцинації від гепатиту А та в які строки діти, які хворіли ОГЕК з 15 по 30 червня 2016 року;
  3. Чи підлягають вакцинації від гепатиту А та в які строки дорослі, які хворіли ОГЕК з 15 по 30 червня 2016 року;

б) дітей від 1 року до 18 років, які пройшли лікування з приводу ротавірусної інфекції в лікувальних установах, задіяних у ліквідації спалаху (закупленої за кошти Одеської обласної ради, яка надійшла з МОЗ України, за рекомендаціями обласних фахівців);

в) співробітників ВУВКГ, задіяних в обслуговуванні свердловин та водопровідних мереж (закупленої за кошти Одеської обласної ради, яка надійшла з МОЗ України);

г) працівників харчоблоків і роздавальних лікувальних установ розташованих на території міста (закупленої за кошти Одеської обласної ради, яка надійшла з МОЗ України);

8.2. Рекомендувати міській раді закласти необхідну суму в бюджет міста у 2017 році для покупки бустерної (повторної) дози вакцини проти гепатиту А контингенту населення, зазначеному в пункті 8.1.

8.3. Керівникам підприємств, організацій та установ незалежно від організаційно-правової форми: молокопереробних; їдалень, барів, кафе, ресторанів, розташованих у гуртожитках, готелях, спортивних, художніх, музичних та інших установах, що обслуговують дітей та підлітків; з виробництва салатною продукції, кондитерських (кремових) виробів забезпечити імунізацію працівників проти Гепатиту A (не щеплених і не хворіли раніше даною інфекцією, дворазово з інтервалом 6-12 міс. - до 5 років).

8.4. Керівникам підприємств, організацій та установ міста Ізмаїл, перелічених у п. 8.3, незалежно від організаційно-правової форми:

8.4.1. Укласти з лікувально-профілактичними установами договори на проведення імунізації працівників проти Гепатиту A.

8.4.2. Своєчасно виділяти асигнування на імунізацію працівників проти Гепатиту A.

8.4.3. Забезпечити імунізацію працівників підприємств, організацій та установ міста Ізмаїл, перелічених у п. 2, включаючи знову прийнятих на роботу осіб, з відміткою даних про щеплення в особистій медичній книжці встановленого зразка:

а) проти Гепатиту A (не щеплених і не хворіли раніше даною інфекцією, дворазово з інтервалом 6-12 міс.).

б) не допускати до роботи працівників, не щеплених проти Гепатиту A.

8.5. Головним лікарям КУ «ІМЦЛ» (Любіцину О.Ю.), КУ «ДБЛ на ВТ» (Вербі А.І.) після роз’яснення умов вакцинації від Гепатиту А та забезпечити:

8.5.1. Організацію і проведення імунізації проти Гепатиту А дітей, які перенесли гостру кишкову інфекцію в період спалаху після 14.06.2016 у віці від 1 року до 18 років, співробітників ВУВКГ, харчоблоків і роздавальних лікувальних закладів, - не пізніше 10 липня 2016 року;

8.5.2. Організацію і проведення імунізації проти Гепатиту А (не щеплених і не хворіли раніше даною інфекцією) працівників базових підприємств дошкільного і шкільного харчування, ПТУ, буфетів-роздавальних і їдальнях шкіл і шкіл-інтернатів, харчоблоків дитячих дошкільних установ.

8.5.3. Дотримання належних умов транспортування і зберігання вакцин в лікувально-профілактичних закладах та забезпечення безпеки імунізації у відповідності з санітарно-епідеміологічними правилами.

8.6. Начальнику управління держпродспоживслужби в Ізмаїльському районі (Бубновському М.С.):

8.6.1. довести до відома керівників підприємств, організацій і установ, перелічених у п.8.3, текст цього рішення;

8.6.2. провести розрахунок потреби у вакцинах проти Гепатиту A контингентів, зазначених у п.8.3, в термін до 1.07.2016;

8.6.3. надати інформацію про кількість населення, які підлягають імунізації проти Гепатиту А до комісії з ТЕБ та НС до 1.07.2016;

8.6.4. Забезпечити контроль виконання постанови при здійсненні контрольно-наглядових заходів.

8.6.5. Інформувати комісію з НС по місту Ізмаїл про комплекс проведених заходів з профілактики Гепатиту A до 11.07.2016.

8.7. Контроль за виконання даного рішення покласти на заступника міського голови Баткилина С. Л.

9. Всім службам, підприємствам та установам надавати інформацію щодо виконання доручень комісії першому заступнику голови Ізмаїльської комісії з питань ТЕБ та НС Абашеву Р.А.

10. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.

 


Голова  комісії з питань ТЕБ та НС -

Міський голова                                                                                          А.В. Абрамченко

 

 

Секретар комісії  з питань ТЕБ і ЧС                                                     В.В. Мірошніченко

 

Язык

English Russian Ukrainian
.
Баннер
.

Объявления:

Афиша ДК им. Т.Г.Шевченко:

  Справки по тел. 2-16-31.

 


Все видео:

.
Баннер
.

Измаил в цифрах:

С   02 по 09 октября в Измаиле родились13 малышей, 6  девочек и 7 мальчиков.

Сейчас 129 гостей онлайн
Просмотры материалов : 4958100

Поиск по сайту

Баннер
Баннер

Главная Гражданская оборона Протокол № 19 проведення позачергового засідання Ізмаїльської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій