• Увеличить размер шрифта
  • Размер шрифта по умолчанию
  • Уменьшить размер шрифта
Главная Налоговая инспекция информирует «Річниця створення Міністерства доходів і зборів України. Підсумки діяльності»

«Річниця створення Міністерства доходів і зборів України. Підсумки діяльності»

E-mail Печать PDF

Підсумкам діяльності Ізмаїльської об’єднаной державної податкової інспекції  Головного Управління Міністерства доходів і зборів в Одеській області був присвяченій брифінгв.о.начальника  інспекції Домнікії Миколаївнї Каражековії, якій відбувся 25 грудня.

Рік тому указом Президента України на основі податкової і митної служб  було створене Міністерство доходів і зборів України, на яке  покладені завдання із адміністрування податків і зборів, митних платежів, єдиного внеску та наповнення дохідної частини державного бюджету.

За словами міністра Олександра Клименко: «Ми не просто прагнули  інтегрувати дві служби в ефективну  і дієву структуру, а й намагалися  об’єднати  два колективи у монолітну команду із єдиною  місією і баченням, єдиними цілями та цінностями.

При цьому ми поставили собі за мету, щоб платники податків не відчули жодного дискомфорту при інтеграції двох служб, а, навпаки, мали можливість отримати більш якісний сервіс, більш широкий спектр послуг, простіші і швидші  процедури адміністрування податків і митних платежів.

Для цього ми зробили ставку на електронні сервісі та інноваційні  ІТ-технології,  які поклали також і  в основу нашої роботи із  детінізації економіки та забезпечення стабільного фінансування державного бюджету.

Ми прагнемо бути прозорими, зрозумілими, передбачуваними у кожному нашому кроці і кожному нашому намірі. Ми оптимізували свою організаційну структуру, об’єднали  підрозділи реорганізованих податкової та митної служб, функції яких дублювалися або виконувалися декількома підрозділами.

Із створенням Міністерства, увесь комплекс митних і податкових  послуг був  стандартизований та уніфікований. Ми розробили високі стандарти якості обслуговування платників і постійно їх контролюємо  у Моніторинговому центрі Міндоходів. ».

У своєму виступі Домнікія Миколаївна повідомила про  попередні результати роботи у складі Міністерства за усіма напрямками  і окреслила  плани на майбутній рік.

Основним завданням Міністерства доходів і зборів е надання  якісних податкових і митних адміністративних послуг.

Протягом 2013 року клієнти Ізмаїльського Центру обслуговування платників податків отримали більш 10 тис. послуг:

-              Громадяни отримали більш 5,3 тис. карток платника податків (ідентифікаційні коди);

-              Підприємцям видано 760 свідоцтв платника єдиного податку

-              Зареєстровано  640 книг обліку розрахункових операцій

-              Надано 150 довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами доходів і зборів

Оформлено 7,8 тис. митних декларацій. Через «зелений коридор» пропущено 285,5 тис. транспортних засобів, через «червоний коридор» 68,5 тис.

       ПередМіністерствомпоставлена  мета - максимально електронізувати процес адміністрування податків, зборів, митних платежів і єдиного соціального внеску.

З початку року більш 6 тис. клієнтам ЦОП Ізмаїльської ОДПІ надано безкоштовно послуги електронного цифрового підпису.

Розширено функціональні можливості електронних ключів Міндоходів:  вони дають змогу клієнтам здійснювати звітування у режимі он-лайн не лише до органів Міндоходів, а також до органів державної статистики України та Пенсійного фонду України. З грудня  Акредитований центр сертифікації ключів при Міндоходів надає  безкоштовні сертифікати також і  користувачам Єдиних та Державних реєстрів Міністерства юстиції України. З листопада 2013 року пролонговано термін дії електронних ключів до 2 років.

На сьогодні в електронному вигляді подаються:

·                   100 % звітів про сплату податку на додану вартість

·                   98 % декларацій податок на прибуток

·                   38 % звітів з єдиногоподатку(відюридичних та фізичних осіб)

·                   62,3 %  звітів з єдиного соціальноговнеску(відюридичних та фізичних осіб)

·                   41 %оформлених митних декларацій .

З 2014 року вступає в силу низка законів, що були прийняті за ініціативи Міністерства і спрямовані на спрощення процедур започаткування бізнесу, зменшення витрат часу, необхідних для звернення до органів Міндоходів України для подання заяви щодо реєстрації платником ПДВ або обрання спрощеної системи оподаткування.

 Також з2014 року підприємці, що працюють на спрощеній системі оподаткування, отримають можливість ведення в електронному вигляді книг обліку доходів і  витрат та на підстав Ії даних автоматично  подавати податкову звітність в онлайн режимі.

 

У грудні після тестування введено в експлуатацію Електронний кабінет платника -  автоматизоване робоче місце платника податків, що забезпечує можливість:

- подання декларацій у режимі реального часу з використанням електронного цифрового підпису і перегляд поданої та/або сформованої податкової звітності;

 - доступу платника податків до інформації щодо стану його розрахунків з бюджетом, зокрема до інформації про заборгованість зі сплати податків і зборів.

         Протягом 2013 року діяв мораторій на перевірки малого та середнього бізнесу, мораторій подовжено і на 2014 рік

З наступного року:

-              дані про взяття на облік суб’єктів господарювання як платників податків і зборів в органах Міндоходів, їх реєстрацію платниками ПДВ та платниками єдиного податку будуть оприлюднюватися на Єдиному державному реєстраційному веб-порталі та офіційному веб-сайті Міндоходів;

-              відмінено свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ  та платника єдиного податку, забезпечено право платника податку отримати витяги із відповідних реєстрів Міндоходів;

-              скорочено строк повідомлення банками про відкриття рахунків платників податків, а також повідомлення органами Міндоходів про взяття таких рахунків на облік з трьох днів до одного дня.

Міністерство також продовжує працювати над спрощенням правил сплати податку на прибуток, уніфікацією податкового і  бухгалтерського обліку. Відповідний законопроект обговорюється із бізнесом у межах роботи Ради з питань стимулювання інвестицій та підприємницької діяльності при Міністерстві.

Досягненням у  роботі по легалізації заробітної плати вважаємо наступне : за результатами роботи Ізмаїльської ОДПІ у 2013 році:

Погашено  заборгованість із заробітної плати на  загальну суму 33,9 млн.грн.

Виявлено 100 найманих осіб, праця яких використовувалась роботодавцями без укладання трудових угод та без сплати податку

Залучено до державної реєстрації понад  200  громадян, які здійснювали підприємницьку діяльність без реєстрації.

Більше  300 підприємств підвищили рівень заробітної плати своїм найманим працівникам.

                                                                Прес-служба Ізмаїльської ОДПІ

                                                               ГУ Міндоходів в Одеській області

Обновлено 25.12.2013 11:35  

Язык

English Russian Ukrainian
.
Баннер
.

Объявления:

Афиша ДК им. Т.Г.Шевченко:

  Справки по тел. 2-16-31.

 


Все видео:

.
Баннер
.

Измаил в цифрах:

С   6 по 13 ноября в Измаиле родились 11 малышей, 3  девочки и 8 мальчиков

Сейчас 192 гостей онлайн
Просмотры материалов : 5222826

Поиск по сайту

Баннер
Баннер

Главная Налоговая инспекция информирует «Річниця створення Міністерства доходів і зборів України. Підсумки діяльності»