Ізмаїльська об’єднана державна податкова інспекція повідомляє, що на головній сторінці офіційного веб-порталу Державної фіскальної служби України (sfs.gov.ua) функціонує банер"Електронне адміністрування ПДВ", в якому розміщено актуальні питання-відповіді, перелік електронних сервісів та форматів для отримання інформації з системи електронного адміністрування ПДВ, роз`яснення щодо особливостей реєстрації податкових накладних та складання податкової звітності, тощо.
Окрім того нагадуємо, що у ДФС функціонує Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс.
Телефони „гарячої” лінії Інформаційно-довідкового департаменту: 0 800 501 007, (044) 454-16-13.
Нагадуємо, законодавчі зміни, спрямовані на введення системи електронного адміністрування ПДВ, набули чинності з 1 січня 2015 року та запроваджуються поетапно: до 1 липня 2015 року система працювала у тестовому режимі, який надав можливість платникам податку та контролюючим органам адаптуватись до нових правил адміністрування податку; з 1 липня 2015 року – система електронного адміністрування ПДВ працює на постійній основі.
Прес-служба Ізмаїльської ОДПІ
ГУ ДФС в Одеській області