• Увеличить размер шрифта
  • Размер шрифта по умолчанию
  • Уменьшить размер шрифта
Главная Налоговая инспекция информирует Сервіс «Пульс» - оперативне реагування на проблеми

Сервіс «Пульс» - оперативне реагування на проблеми

E-mail Печать PDF

Ізмаїльська об’єднана державна податкова інспекція нагадує, що  електронний сервіс «Пульс» - гаряча лінія, зателефонувавши до якої за номером (044) 284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні,   некоректні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України. Інформація приймається  цілодобово. 

При наданні інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по батькові (посаду, назву суб’єкта господарювання), місце проживання (адресу юридичної особи) та обов’язково зазначити назву органу ДФС, з яким пов’язана подія, коли відбулася подія, прізвище, ім’я, по батькові працівника органу ДФС, у роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та суть проблеми.

Про результати розгляду інформації клієнти повідомляються в  режимі Call-back (працівник сервісу повідомляє про результати розгляду) невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів. Результати розгляду анонімної інформації не повідомляються. 

Прес-служба Ізмаїльської ОДПІ

ГУ ДФС в Одеській області

 

Язык

English Russian Ukrainian
.
Баннер
.

Объявления:

Афиша ДК им. Т.Г.Шевченко:

  Справки по тел. 2-16-31.

 


Все видео:

.
Баннер
.

Измаил в цифрах:

С   04  по 11 декабря в Измаиле родились 9 малышей, 6  девочек и 3  мальчика

Сейчас 133 гостей онлайн
Просмотры материалов : 5366477

Поиск по сайту

Баннер
Баннер
Баннер

Главная Налоговая инспекция информирует Сервіс «Пульс» - оперативне реагування на проблеми