Право громадян України на звернення гарантовано Конституцією України та Законом України про звернення громадян. Особисте право на звернення забезпечує громадянам можливість відстоювати свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення.
З метою оперативного реагування на інформацію заявників проводиться детальний аналіз звернень, що надходять від громадян. Зваженість, пильність, неупередженість – важливі складові роботи із кожним зверненням громадян.
Так впродовж січня–грудня 2015 року до Ізмаїльської ОДПІ ГУ ДФС в Одеській області від громадян надійшло 41 письмове звернення, на які надано відповіді у встановлені законодавством терміни.
Основними питаннями, що порушувалися у письмових зверненнях були плата за землю; податок на доходи фізичних осіб – 13 письмових зверненнь; інформування про ухилення від сплати податків – 16 письмових звернення; контрольно-перевірочна робота - 1 письмове звернення; щодо надання роз’яснення податкового законодавства про застосування РРО та КОРО – 1 письмове звернення; реєстраційні номери облікових карток платників податків - 1 письмове звернення; єдиний соціальний внесок - 2 письмових звернення;
Для оперативного розв’язання проблемних питань, що виникають у платників податків та громадян, працює приймальня громадян.
Записатися на особистий прийом до керівництва можна за адресою: м.Ізмаїл, вул.Кишинівська, 3. Попередній запис на особистий прийом громадян здійснюється у робочі дні за телефоном (4841) 7-28-55 чи у Центрі обслуговування платників “вікно №1”.
Прес-служба Ізмаїльської ОДПІ
ГУ ДФС в Одеській області