• Увеличить размер шрифта
  • Размер шрифта по умолчанию
  • Уменьшить размер шрифта
Головна Громадське обговорення ЗАЯВА ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ

ЗАЯВА ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ

E-mail Печать PDF

Детального плану території в межахвулицьПокровська, Авраамівська, Кафедральна, Комерційна у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області. 

1. ЗАМОВНИК СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ

Замовник: Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради. Ізмаїльського району Одеської області. Функції замовника розроблення проекту  детального плану території в межахвулиць Покровська, Авраамівська, Кафедральна, Комерційна у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області передані управлінню містобудування та архітектури Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області, згідно рішення Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради від 23.12.2020 № 1273.

Юридична адреса: 68600, м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області, просп. Суворова, 62 тел. (04841)72569, 72274, e-mail: arh@izmail.odessa.gov.ua.

 

2. ВИД ТА ОСНОВНІ ЦІЛІ ДОКУМЕНТА ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ, ЙОГО ЗВ’ЯЗОК З ІНШИМИ ДОКУМЕНТАМИ ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ.

   Детальний план є містобудівною документацією місцевого рівня, яка розробляється відповідно до вимог  ст. 19 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності».   Детальний план території в межахвулицьПокровська, Авраамівська, Кафедральна, Комерційна у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області розробляється на підставі рішення Ізмаїльської міської ради № 3951-VIІ від 31.08.2018 «Про розроблення проекту детального плану території в межах вулицьПокровська, Авраамівська, Кафедральна, Комерційна у м. Ізмаїл Одеської області».

    Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації частини території в межахвулицьПокровська, Авраамівська, Кафедральна, Комерційна, призначеної для будівництва та експлуатації будівель торгівлі, інших громадських будівель, малоповерхової житлової забудови,  визначення містобудівних умов та обмежень на проектування об`єктів будівництва та підлягає розгляду відповідно до вимог ЗУ «Про стратегічну екологічну оцінку», як документ державного планування місцевого рівню.

   Детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території. Генеральний план м. Ізмаїл, затверджений рішенням Ізмаїльської міської ради від 10.09.1998 № 59-XXIII, є діючим та актуалізований рішенням Ізмаїльської міської ради від 26.04.2013 № 2876-VI.

 

3. ТЕ, ЯКОЮ МІРОЮ ДОКУМЕНТ ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ ВИЗНАЧАЄ УМОВИ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ АБО ОБ’ЄКТІВ, ЩОДО ЯКИХ ЗАКОНОДАВСТВОМ ПЕРЕДБАЧЕНО ЗДІЙСНЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ОЦІНКИ ВПЛИВУ НА ДОВКІЛЛЯ (У ТОМУ ЧИСЛІ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, РОЗМІРУ, ПОТУЖНОСТІ АБО РОЗМІЩЕННЯ РЕСУРСІВ).

Відповідно до пункту 4 частини першої статті 19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Детальний план території визначає:

1) принципи планувально-просторової організації забудови;

2) червоні лінії та лінії регулювання забудови;

3) у межах визначеного комплексним планом, генеральним планом населеного пункту функціонального призначення режим та параметри забудови території, розподіл територій згідно з будівельними нормами;

4) містобудівні умови та обмеження (у разі відсутності плану зонування території) або уточнення містобудівних умов та обмежень згідно із планом зонування території;

5) потребу в підприємствах і закладах обслуговування населення, місце їх розташування;

6) доцільність, обсяги, послідовність реконструкції забудови;

7) черговість та обсяги інженерної підготовки території;

8) систему інженерних мереж;

9) порядок організації транспортного і пішохідного руху;

10) порядок комплексного благоустрою та озеленення, потребу у формуванні екомережі;

11) межі прибережних захисних смуг і пляжних зон водних об’єктів (у разі відсутності плану зонування території).

       Містобудівні умови та обмеження згідно зі ст. 29 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначають, зокрема:

- відповідність цільового та функціонального призначення земельної ділянки містобудівній документації на місцевому рівні;

- планувальні обмеження (охоронні зони пам’яток культурної спадщини, межі історичних ареалів, зони регулювання забудови, зони охоронюваного ландшафту, зони охорони археологічного культурного шару, в межах яких діє спеціальний режим їх використання, охоронні зони об’єктів природно-заповідного фонду, прибережні захисні смуги, зони санітарної охорони);

- охоронні зони об’єктів транспорту, зв’язку, інженерних комунікацій, відстані від об’єкта, що проектується, до існуючих інженерних мереж.     

       Проектом детального плану території передбачається розміщення об`єктів будівництва – торгівельного центру, магазину. Під час розроблення проектних рішень детального плану території будуть розглянуті можливі варіанти розвитку території для узгодження оптимальних рішень.

      На території ДПТ в межах вулиць Покровська, Авраамівська, Кафедральна, Комерційна розміщені: громадські будинки (будівлі торгівельного призначення, кафе, відділення Ощадного банку України, комунальна установа «Департамент Державної Реєстрації», лабораторія, а також житловий будинок (садибна малоповерхова забудова), трансформаторна підстанція, вулиці, дороги, тротуари та зелені насадження загального користування. Планується  розміщення проектованих  об`єктів будівництва - торгівельного центру з благоустрієм території, із зміною цільового призначення земельних ділянок, магазину, уточнення положень Генерального плану м. Ізмаїл в частині уточнення функціонального призначення існуючої забудови, благоустрій та озеленіння території загального користування.  На території, прилеглої до  ДПТ  розміщені будівлі та споруди громадського (торгівельного, побутового) призначення.

      Призначення існуючих та проектованих об`єктів не передбачатиме реалізацію видів діяльності (або які містять види діяльності та об’єкти), щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля, або які вимагають оцінки, зважаючи на ймовірні наслідки для територій та об’єктів природно-заповідного фонду та екологічної мережі (далі - території з природоохоронним статусом) відповідно до ст. 3 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля».

       Відповідно до статті 2 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку»,  даний документ державного планування не передбачає реалізацію видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля, відповідно до статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».

 

4. ЙМОВІРНІ НАСЛІДКИ:

а) для довкілля, у тому числі для населення:

      В ході здійснення СЕО мають бути оцінені ймовірні наслідки реалізації документа державного планування - Детального плану території в межахвулицьПокровська, Авраамівська, Кафедральна, Комерційна, зокрема, мають бути оцінені наслідки для таких компонентів довкілля:

-ґрунти;

-атмосферне повітря;

-водні ресурси;

-стан фауни, флори, біорізноманіття,

-кліматичні фактори;

      Під час здійснення СЕО, варто оцінити ймовірні наслідки від об’єктів існуючої інфраструктури, що передбачена детальним планом території, на здоров’я населення.

б) території з природоохоронним статусом на території ДПТ  відсутні;

в) транскордоні наслідки для довкілля у тому числі для здоров’я населення  відсутні.

 

5. ВИПРАВДАНІ АЛЬТЕРНАТИВИ, ЯКІ НЕОБХІДНО РОЗГЛЯНУТИ,

У ТОМУ ЧИСЛІ ЯКЩО ДОКУМЕНТ ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ НЕ БУДЕ ЗАТВЕРДЖЕНО.

       З метою розгляду альтернативних проектних рішень та їх екологічних наслідків під час СЕО детального плану території в межахвулицьПокровська, Авраамівська, Кафедральна, Комерційна у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області, передбачається розглянути «Нульовий сценарій», без впровадження проектних змін.

    Альтернатива 1: «Нульовий сценарій» – тобто опис, прогнозування та оцінка ситуації у випадку незатвердження зазначеного документа державного планування.

 

6. ДОСЛІДЖЕННЯ, ЯКІ НЕОБХІДНО ПРОВЕСТИ, МЕТОДИ І КРИТЕРІЇ, ЩО ВИКОРИСТОВУВАТИМУТЬСЯ ПІД ЧАС СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ.

       Основною метою прогнозу є оцінка можливої реакції навколишнього природного середовища на прямий чи опосередкований вплив людини, вирішення задач раціонального природокористування у відповідності з очікуваним станом природного середовища.

      Для здійснення стратегічної екологічної оцінки будуть використовуватись логічні і формалізовані методи прогнозування.

      Під час проведення процедури стратегічної екологічної оцінки передбачені заходи для запобіганням негативному впливу на довкілля та здоров’я населення по таких напрямках:

- щодо охорони атмосферного повітря;

- охорона поверхневих та підземних вод, ґрунтів;

- заходи щодо пожежної безпеки;

- відновлюванні та охоронні заходи.

      Проведення спеціальних досліджень для стратегічної екологічної оцінки не передбачається.

 

7. ЗАХОДИ, ЯКІ ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ РОЗГЛЯНУТИ ДЛЯ ЗАПОБІГАННЯ, ЗМЕНШЕННЯ ТА ПОМ’ЯКШЕННЯ НЕГАТИВНИХ НАСЛІДКІВ ВИКОНАННЯ ДОКУМЕНТА ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ.

      Під час здійснення стратегічної екологічної оцінки передбачається розглядати заходи із запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків на довкілля, визначені законодавством та нормативно-правовими актами.

     Так, Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища», визначає загальні вимоги в галузі охорони навколишнього середовища при розміщенні, проектуванні, будівництві, введенні в експлуатацію, експлуатації, консервації, споруд та інших об’єктів.

     Законом встановлено, що використання природних ресурсів громадянами, підприємствами, установами та організаціями здійснюється з додержанням обов’язкових екологічних вимог:

а) раціонального і економного використання природних ресурсів на основі широкого застосування новітніх технологій;

б) здійснення заходів щодо запобігання псуванню, забрудненню, виснаженню природних ресурсів, негативному впливу на стан навколишнього природного середовища;

в) здійснення заходів щодо відтворення відновлюваних природних ресурсів;

г) застосування біологічних, хімічних та інших методів поліпшення якості природних ресурсів, які забезпечують охорону навколишнього природного середовища і безпеку здоров’я населення;

д) збереження територій та об’єктів природно-заповідного фонду, а також інших територій, що підлягають особливій охороні;

е) здійснення господарської та іншої діяльності без порушення екологічних прав інших осіб;

    Заходи спрямовані на запобігання, відвернення, уникнення, зменшення, усунення значного негативного впливу на здоров’я населення При здійсненні планованої діяльності у відповідності до вимог статті 24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» з метою відвернення і зменшення шкідливого впливу на здоров’я населення шуму, неіонізуючих випромінювань та інших фізичних факторів будуть розглядатися:

– відповідні організаційні, господарські, технічні, технологічні, архітектурно-будівельні та інші заходи щодо попередження утворення та зниження шуму до рівнів, установлених санітарними нормами;

– заходи радіаційної безпеки, відповідних санітарних правил, а також заходи встановлені нормами, іншими актами законодавства, що містять вимоги радіаційної безпеки;

- заходи пожежної безпеки відповідно до нормативних вимог ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об`єктів будівництва».

 

8. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО СТРУКТУРИ ТА ЗМІСТУ ЗВІТУ ПРО СТРАТЕГІЧНУ ЕКОЛОГІЧНУ ОЦІНКУ.

     Стратегічна екологічна оцінка буде виконана в обсягах, визначених статтею 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку».

     У складі містобудівної документації, а саме детального плану території в межахвулицьПокровська, Авраамівська, Кафедральна, Комерційна у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області,  звітом про стратегічну екологічну оцінку для проектів містобудівної документації є розділ "Охорона навколишнього природного середовища", який має відповідати вимогам частини другої статті 11 Закону.

 

9. ОРГАН, ДО ЯКОГО ПОДАЮТЬСЯ ЗАУВАЖЕННЯ І ПРОПОЗИЦІЇ, ТА СТРОКИ ЇХ ПОДАННЯ.

    Зауваження і пропозиції до Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки детального плану території в межахвулицьПокровська, Авраамівська, Кафедральна, Комерційна у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області подаються до управління містобудування та  архітектури Ізмаїльської  міської ради Ізмаїльського району Одеської області за адресою: 68600, Одеська обл. Ізмаїльський район м. Ізмаїл, просп. Суворова, 62, e-mail: arh@izmail.odessa.gov.ua.

 

Відповідальна особа: начальник управління містобудування та  архітектури Ізмаїльської  міської ради Кагал Лариса Альбертівна тел. (04841)72274, e-mail: arh@izmail.odessa.gov.ua.

Строк подання зауважень і пропозицій становить 15 днів з дня її оприлюднення, тобто з 25.08.2021 до 08.09.2021.

 

 

Мова

English Russian Ukrainian
.
Баннер
.

Оголошення:

Афіша ПК ім. Т.Г.Шевченка:

 

Довідки за тел. 2-16-31.

 

 

 

   

Все відео:

.
.

Ізмаїл у цифрах:

 З 23 по 30 серпня у м. Ізмаїл народилося 11 малюків -  4 дівчинки та  7 хлопчиків (з них - одна двійня)

 

Сейчас 212 гостей онлайн
Просмотры материалов : 13713724

Пошук по сайту

Баннер
Баннер

Для громадян з порушенням слуху

Баннер

Безоплатна правова допомога

Баннер

Головна Громадське обговорення ЗАЯВА ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ