• Увеличить размер шрифта
  • Размер шрифта по умолчанию
  • Уменьшить размер шрифта
Головна Громадське обговорення ЗАЯВА ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ

ЗАЯВА ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ

E-mail Печать PDF

ЗАЯВА

ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ

    Детального плану території по проспекту Суворова (в`їзд з боку м. Одеси) у м. Ізмаїл Одеської області (1 черга) 

1. ЗАМОВНИК СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ

Замовник: Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради.

Функції замовника розроблення проекту  детального плану території по проспекту Суворова (в`їзд з боку м. Одеси) у м. Ізмаїл Одеської області (1 черга)передані управлінню містобудування та архітектури Ізмаїльської міської ради, згідно рішення виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради від 06.02.2020 № 219.

Юридична адреса: 68600, м.Ізмаїл Одеської області, просп. Суворова, 62

тел. (04841)72569, 72274, e-mail: izmarch.odessa.gov.ua.

 

2. ВИД ТА ОСНОВНІ ЦІЛІ ДОКУМЕНТА ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ, ЙОГО ЗВ’ЯЗОК З ІНШИМИ ДОКУМЕНТАМИ ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ.

    Детальний план є містобудівною документацією місцевого рівня, яка розробляється відповідно до вимог  ст. 19 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності».   Детальний план території по проспекту Суворова (в`їзд з боку м. Одеси) у м. Ізмаїл Одеської області (1 черга) розробляється на підставі рішення Ізмаїльської міської ради № 4529-VIІ від 30.11.2018 «Про розроблення проекту детального плану території по проспекту Суворова (в`їзд з боку м. Одеси) у м. Ізмаїл Одеської області (1 черга)».

     Детальний план розробляється з метою уточнення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації частини території по проспекту Суворова (в`їзд з боку м. Одеси) у м. Ізмаїл Одеської області (1 черга), призначеної для розміщення об`єктів  громадської та житлової забудови, інженерної інфраструктури, організації транспортно-пішоходного руху, озеленіння та благоустрію.  визначення містобудівних умов та обмежень на проектування  об`єктів будівництва та підлягає розгляду відповідно до вимог ЗУ «Про стратегічну екологічну оцінку», як документ державного планування місцевого рівню.

    Детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території. Генеральний план м. Ізмаїл, затверджений рішенням Ізмаїльської міської ради від 10.09.1998 № 59-XXIII, є діючим та актуалізований рішенням Ізмаїльської міської ради від 26.04.2013 № 2876-VI.

 

 

3. ТЕ, ЯКОЮ МІРОЮ ДОКУМЕНТ ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ ВИЗНАЧАЄ УМОВИ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ АБО ОБ’ЄКТІВ, ЩОДО ЯКИХ ЗАКОНОДАВСТВОМ ПЕРЕДБАЧЕНО ЗДІЙСНЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ОЦІНКИ ВПЛИВУ НА ДОВКІЛЛЯ (У ТОМУ ЧИСЛІ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, РОЗМІРУ, ПОТУЖНОСТІ АБО РОЗМІЩЕННЯ РЕСУРСІВ).

      Території ДПТ по проспекту Суворова (в`їзд з боку м. Одеси) у м. Ізмаїл Одеської області (1 черга) вільна від забудови. Порядрозміщено комплекс АЗС з об`єктами сервису по проспекту Суворова, 378, розташованоїна в`їзді до міста з боку траси Одеса-Рені,  у північно-східному планувальному районі м. Ізмаїл Одеської області, щодо якого законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля.

       Згідно до діючого Генерального плану м. Ізмаїл  дана території розташована у зоні перспективного розвитку забудови

       Планується розміщення об`єктів будівництва - торгівельних центрів, автоцентру, громадських будівель, кварталу багатоквартирної забудови, організація вулиць та  доріг, благоустрій та озеленіння території загального користування з уточненням положень Генерального плану м. Ізмаїл.  На території, прилеглої до  ДПТ  розміщені будівлі та споруди громадського (торгівельного), комунального призначення, складські будівлі,  квартали проектованої садибної малоповерхової забудови, призначення в яких не передбачатиме реалізацію видів діяльності (або які містять види діяльності та об’єкти), щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля, або які вимагають оцінки, зважаючи на ймовірні наслідки для територій та об’єктів природно-заповідного фонду та екологічної мережі (далі - території з природоохоронним статусом) відповідно до ст. 3 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля».  

    Відповідно до статті 2 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку»,  даний документ державного планування не передбачає реалізацію видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля, відповідно до статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».

 

 

4. ЙМОВІРНІ НАСЛІДКИ:

а) для довкілля, у тому числі для населення:

      В ході здійснення СЕО мають бути оцінені ймовірні наслідки реалізації документа державного планування - детального плану території по проспекту Суворова (в`їзд з боку м. Одеси) у м. Ізмаїл Одеської області (1 черга), зокрема, мають бути оцінені наслідки для таких компонентів довкілля:

-ґрунти;

-атмосферне повітря;

-водні ресурси;

-стан фауни, флори, біорізноманіття,

-кліматичні фактори;

      Під час здійснення СЕО, варто оцінити ймовірні наслідки від об’єктів існуючої АЗС та інфраструктури, що передбачена детальним планом території, на здоров’я населення.

б) території з природоохоронним статусом на території ДПТ  відсутні;

в) транскордоні наслідки для довкілля у тому числі для здоров’я населення  відсутні.

 

5. ВИПРАВДАНІ АЛЬТЕРНАТИВИ, ЯКІ НЕОБХІДНО РОЗГЛЯНУТИ,

У ТОМУ ЧИСЛІ ЯКЩО ДОКУМЕНТ ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ НЕ БУДЕ ЗАТВЕРДЖЕНО.

       З метою розгляду альтернативних проектних рішень та їх екологічних наслідків під час СЕО детального плану території по проспекту Суворова (в`їзд з боку м. Одеси) у м. Ізмаїл Одеської області (1 черга), передбачається розглянути «Нульовий сценарій», без впровадження проектних змін.

Альтернатива 1: «Нульовий сценарій» – тобто опис, прогнозування та оцінка ситуації у випадку незатвердження зазначеного документа державного планування.

 

6. ДОСЛІДЖЕННЯ, ЯКІ НЕОБХІДНО ПРОВЕСТИ, МЕТОДИ І КРИТЕРІЇ, ЩО ВИКОРИСТОВУВАТИМУТЬСЯ ПІД ЧАС СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ.

       Основною метою прогнозу є оцінка можливої реакції навколишнього природного середовища на прямий чи опосередкований вплив людини, вирішення задач раціонального природокористування у відповідності з очікуваним станом природного середовища.

      Для здійснення стратегічної екологічної оцінки будуть використовуватися логічні і формалізовані методи прогнозування.

      Під час проведення процедури стратегічної екологічної оцінки передбачені заходи для запобіганням негативному впливу на довкілля та здоров’я населення по таких напрямках:

- щодо охорони атмосферного повітря;

- охорона поверхневих та підземних вод, ґрунтів;

- заходи щодо пожежної безпеки;

- відновлюванні та охоронні заходи.

      Проведення спеціальних досліджень для стратегічної екологічної оцінки не передбачається.

 

7. ЗАХОДИ, ЯКІ ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ РОЗГЛЯНУТИ ДЛЯ ЗАПОБІГАННЯ, ЗМЕНШЕННЯ ТА ПОМ’ЯКШЕННЯ НЕГАТИВНИХ НАСЛІДКІВ ВИКОНАННЯ ДОКУМЕНТА ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ.

      Під час здійснення стратегічної екологічної оцінки передбачається розглядати заходи із запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків на довкілля, визначені законодавством та нормативно-правовими актами.

     Так, Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища», визначає загальні вимоги в галузі охорони навколишнього середовища при розміщенні, проектуванні, будівництві, введенні в експлуатацію, експлуатації, консервації, споруд та інших об’єктів.

     Законом встановлено, що використання природних ресурсів громадянами, підприємствами, установами та організаціями здійснюється з додержанням обов’язкових екологічних вимог:

а) раціонального і економного використання природних ресурсів на основі широкого застосування новітніх технологій;

б) здійснення заходів щодо запобігання псуванню, забрудненню, виснаженню природних ресурсів, негативному впливу на стан навколишнього природного середовища;

в) здійснення заходів щодо відтворення відновлюваних природних ресурсів;

г) застосування біологічних, хімічних та інших методів поліпшення якості природних ресурсів, які забезпечують охорону навколишнього природного середовища і безпеку здоров’я населення;

д) збереження територій та об’єктів природно-заповідного фонду, а також інших територій, що підлягають особливій охороні;

е) здійснення господарської та іншої діяльності без порушення екологічних прав інших осіб;

    Заходи спрямовані на запобігання, відвернення, уникнення, зменшення, усунення значного негативного впливу на здоров’я населення. При здійсненні планованої діяльності у відповідності до вимог статті 24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» з метою відвернення і зменшення шкідливого впливу на здоров’я населення шуму, неіонізуючих випромінювань та інших фізичних факторів будуть розглядатися:

– відповідні організаційні, господарські, технічні, технологічні, архітектурно-будівельні та інші заходи щодо попередження утворення та зниження шуму до рівнів, установлених санітарними нормами;

– заходи радіаційної безпеки, відповідних санітарних правил, а також заходи встановлені нормами, іншими актами законодавства, що містять вимоги радіаційної безпеки;

- заходи пожежної безпеки відповідно до нормативних вимог ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об`єктів будівництва».

 

8. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО СТРУКТУРИ ТА ЗМІСТУ ЗВІТУ ПРО СТРАТЕГІЧНУ ЕКОЛОГІЧНУ ОЦІНКУ.

     Стратегічна екологічна оцінка буде виконана в обсягах, визначених статтею 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку».

     У складі містобудівної документації, а саме детального плану території  по проспекту Суворова (в`їзд з боку м. Одеси) у м. Ізмаїл Одеської області (1 черга),  звітом про стратегічну екологічну оцінку для проектів містобудівної документації є розділ "Охорона навколишнього природного середовища", який має відповідати вимогам частини другої статті 11 Закону.

 

 

9. ОРГАН, ДО ЯКОГО ПОДАЮТЬСЯ ЗАУВАЖЕННЯ І ПРОПОЗИЦІЇ, ТА СТРОКИ ЇХ ПОДАННЯ.

    Зауваження і пропозиції до Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки детального плану території по проспекту Суворова (в`їзд з боку м. Одеси) у м. Ізмаїл Одеської області (1 черга) подаються до управління містобудування та  архітектури Ізмаїльської  міської ради  за адресою: 68600, Одеська обл., м. Ізмаїл, просп. Суворова, 62.

Відповідальна особа: начальник управління містобудування та  архітектури Ізмаїльської  міської ради Кагал Лариса Альбертівна тел. (04841)72569, 72274,

e-mail: izmarch.odessa.gov.ua.

Строк подання зауважень і пропозицій становить 15 днів з дня її оприлюднення, тобто з 23.03.2020 до 06.04.2020.

 

 

Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради

 

Мова

English Russian Ukrainian
.
Баннер
.

Афіша ПК ім. Т.Г.Шевченка:

 

Довідки за тел. 2-16-31.

 

 

 

Все відео:

.
.

Ізмаїл у цифрах:

 З  2 по 9 листопада  у м. Ізмаїл народилися 8 малюків -  7 дівчинок та 1 хлопчик

 

Сейчас 252 гостей онлайн
Просмотры материалов : 11618733

Пошук по сайту

Баннер
Баннер

Для громадян з порушенням слуху

Баннер

Безоплатна правова допомога

Баннер

Головна Громадське обговорення ЗАЯВА ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ