• Увеличить размер шрифта
  • Размер шрифта по умолчанию
  • Уменьшить размер шрифта
Головна Громадське обговорення ЗАЯВА ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ

ЗАЯВА ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ

E-mail Печать PDF

    Проекту детального планутериторії  по вул. Садова, 2    у м. ІзмаїлОдеської області

1. ЗАМОВНИК СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ

Замовник: Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради.

Функції замовника розроблення проекту  детального планутериторіїпо вул. Садова, 2    у м. ІзмаїлОдеської області передані управлінню містобудування та архітектури Ізмаїльської міської ради, згідно рішення виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради від 12.05.2020 № 582.

Юридична адреса: 68600, м.Ізмаїл Одеської області, просп. Суворова, 62

тел. (04841)72569, e-mail: izmarh@odessa.gov.ua.

2. ВИД ТА ОСНОВНІ ЦІЛІ ДОКУМЕНТА ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ, ЙОГО ЗВ’ЯЗОК З ІНШИМИ ДОКУМЕНТАМИ ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ.

    Детальний план є містобудівною документацією місцевого рівня, яка розробляється відповідно до вимог  ст. 19 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності».  Проект детального планутериторії ум. ІзмаїлОдеської області розробляється на підставі рішення Ізмаїльської міської ради № 6722-VIІ від 23.04.2020  «Про розроблення проекту детального планутериторіїпо вул. Садова, 2 у м. ІзмаїлОдеської області».

     Детальний план території розробляється з метою зміни в планувальній організації і функціональному призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації частини території по вул. Садова, 2  у м. Ізмаїл, призначеної для будівництва та обслуговування будівель  торгівлі з благоустрієм території,  визначення містобудівних умов та обмежень на проектування  об`єктів будівництва та підлягає розгляду відповідно до вимог ЗУ «Про стратегічну екологічну оцінку», як документ державного планування місцевого рівню.

    Детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території. Генеральний план м. Ізмаїл, затверджений рішенням Ізмаїльської міської ради від 10.09.1998 № 59-XXIII, є діючим та актуалізований рішенням Ізмаїльської міської ради від 26.04.2013 № 2876-VI.

 3. ТЕ, ЯКОЮ МІРОЮ ДОКУМЕНТ ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ ВИЗНАЧАЄ УМОВИ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ АБО ОБ’ЄКТІВ, ЩОДО ЯКИХ ЗАКОНОДАВСТВОМ ПЕРЕДБАЧЕНО ЗДІЙСНЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ОЦІНКИ ВПЛИВУ НА ДОВКІЛЛЯ (У ТОМУ ЧИСЛІ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, РОЗМІРУ, ПОТУЖНОСТІ АБО РОЗМІЩЕННЯ РЕСУРСІВ).

Відповідно до пункту 4 частини першої статті 19 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Детальний план території визначає:

1) принципи планувально-просторової організації забудови;

2) червоні лінії та лінії регулювання забудови;

3) функціональне призначення, режим та параметри забудови однієї чи декількох земельних ділянок, розподіл територій згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами;

4) містобудівні умови та обмеження (у разі відсутності плану зонування території) або уточнення містобудівних умов та обмежень згідно із планом зонування території;

5) потребу в підприємствах і закладах обслуговування населення, місце їх розташування;

6) доцільність, обсяги, послідовність реконструкції забудови;

7) черговість та обсяги інженерної підготовки території;

8) систему інженерних мереж;

9) порядок організації транспортного і пішохідного руху;

10) порядок комплексного благоустрою та озеленення, потребу у формуванні екомережі.

Містобудівні умови та обмеження згідно зі ст. 29 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначають, зокрема:

- відповідність цільового та функціонального призначення земельної ділянки містобудівній документації на місцевому рівні;

- планувальні обмеження (охоронні зони пам’яток культурної спадщини, межі історичних ареалів, зони регулювання забудови, зони охоронюваного ландшафту, зони охорони археологічного культурного шару, в межах яких діє спеціальний режим їх використання, охоронні зони об’єктів природно-заповідного фонду, прибережні захисні смуги, зони санітарної охорони);

- охоронні зони об’єктів транспорту, зв’язку, інженерних комунікацій, відстані від об’єкта, що проектується, до існуючих інженерних мереж.

        Проектом детального плану території передбачається розміщення об`єкту будівництва – приватного медичного центру . Під час розроблення проектних рішень детального плану території будуть розглянуті можливі варіанти розвитку території для узгодження оптимальних рішень.

      На території ДПТ по вул. Садова, 2    розміщені нежитлові будівлі  торгівельного призначення (магазин, готель), та територія загального користування – вулиці, дороги, тротуари, озеленіння. Планується  уточнення положень Генерального плану м. Ізмаїл в частині уточнення функціонального призначення існуючої забудови, благоустрій та озеленіння території загального користування.  На території, прилеглої до  ДПТ  розміщені: житлові вулиці загальноміського призначення - вул. Бендерська з громадською (шкільним закладом) та житловою малоповерховою забудовою, вул. Садова з громадською забудовою та вулиця Комерційна з громадською  та малоповерховою житловою забудовою,  територія благоустрою комунальної власності. Також  на території, прилеглої до  ДПТ  розміщено паркова зона загального користування – Суворовський сквер. Призначення існуючих та проектованих об`єктів не передбачатиме реалізацію видів діяльності (або які містять види діяльності та об’єкти), щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля, або які вимагають оцінки, зважаючи на ймовірні наслідки для територій та об’єктів природно-заповідного фонду та екологічної мережі (далі - території з природоохоронним статусом) відповідно до ст. 3 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля».  

   4. ЙМОВІРНІ НАСЛІДКИ:

а) для довкілля, у тому числі для населення:

      В ході здійснення СЕО мають бути оцінені ймовірні наслідки реалізації документа державного планування – проекту детального планутериторіїпо вул. Садова, 2 ум. ІзмаїлОдеської області зокрема, мають бути оцінені наслідки для таких компонентів довкілля:

-ґрунти;

-атмосферне повітря;

-водні ресурси;

-стан фауни, флори, біорізноманіття,

-кліматичні фактори;

      Під час здійснення СЕО, варто оцінити ймовірні наслідки від об’єктів існуючої інфраструктури, що передбачена детальним планом території, на здоров’я населення.

б) вплив на території та об’єкти природно-заповідного фонду не прогнозується, територія ДПТ віддалена від об’єктів природоохоронного фонду ;

в) транскордоні наслідки для довкілля у тому числі для здоров’я населення  відсутні.

    5. ВИПРАВДАНІ АЛЬТЕРНАТИВИ, ЯКІ НЕОБХІДНО РОЗГЛЯНУТИ,

У ТОМУ ЧИСЛІ ЯКЩО ДОКУМЕНТ ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ НЕ БУДЕ ЗАТВЕРДЖЕНО.

       З метою розгляду альтернативних проектних рішень та їх екологічних наслідків під час СЕО детального плану території по вул. Садова, 2 у м. Ізмаїл Одеської області, передбачається розглянути «Нульовий сценарій», без впровадження проектних змін.

Альтернатива 1: «Нульовий сценарій»   тобто опис, прогнозування та оцінка ситуації у випадку незатвердження зазначеного документа державного планування.

Альтернатива 2: «Затвердження проекту детального плану території по вул. Садова, 2 у м. Ізмаїл Одеської області».

      Оцінка ефективності вказаних альтернативних варіантів буде відображена у Звіті про стратегічну екологічну оцінку

 6. ДОСЛІДЖЕННЯ, ЯКІ НЕОБХІДНО ПРОВЕСТИ, МЕТОДИ І КРИТЕРІЇ, ЩО ВИКОРИСТОВУВАТИМУТЬСЯ ПІД ЧАС СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ.

       Основною метою прогнозу є оцінка можливої реакції навколишнього природного середовища на прямий чи опосередкований вплив людини, вирішення задач раціонального природокористування у відповідності з очікуваним станом природного середовища.

      Для здійснення стратегічної екологічної оцінки будуть використовуватися логічні і формалізовані методи прогнозування.

      Під час проведення процедури стратегічної екологічної оцінки передбачені заходи для запобіганням негативному впливу на довкілля та здоров’я населення по таких напрямках:

- щодо охорони атмосферного повітря;

- охорона поверхневих та підземних вод, ґрунтів;

- заходи щодо пожежної безпеки;

- відновлюванні та охоронні заходи.

      Проведення спеціальних досліджень для стратегічної екологічної оцінки не передбачається.

 7. ЗАХОДИ, ЯКІ ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ РОЗГЛЯНУТИ ДЛЯ ЗАПОБІГАННЯ, ЗМЕНШЕННЯ ТА ПОМ’ЯКШЕННЯ НЕГАТИВНИХ НАСЛІДКІВ ВИКОНАННЯ ДОКУМЕНТА ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ.

      Під час здійснення стратегічної екологічної оцінки передбачається розглядати заходи із запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків на довкілля, визначені законодавством та нормативно-правовими актами.

     Так, Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища», визначає загальні вимоги в галузі охорони навколишнього середовища при розміщенні, проектуванні, будівництві, введенні в експлуатацію, експлуатації, консервації, споруд та інших об’єктів.

     Законом встановлено, що використання природних ресурсів громадянами, підприємствами, установами та організаціями здійснюється з додержанням обов’язкових екологічних вимог:

а) раціонального і економного використання природних ресурсів на основі широкого застосування новітніх технологій;

б) здійснення заходів щодо запобігання псуванню, забрудненню, виснаженню природних ресурсів, негативному впливу на стан навколишнього природного середовища;

в) здійснення заходів щодо відтворення відновлюваних природних ресурсів;

г) застосування біологічних, хімічних та інших методів поліпшення якості природних ресурсів, які забезпечують охорону навколишнього природного середовища і безпеку здоров’я населення;

д) збереження територій та об’єктів природно-заповідного фонду, а також інших територій, що підлягають особливій охороні;

е) здійснення господарської та іншої діяльності без порушення екологічних прав інших осіб;

    Заходи спрямовані на запобігання, відвернення, уникнення, зменшення, усунення значного негативного впливу на здоров’я населення. При здійсненні планованої діяльності у відповідності до вимог статті 24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» з метою відвернення і зменшення шкідливого впливу на здоров’я населення шуму, неіонізуючих випромінювань та інших фізичних факторів будуть розглядатися:

– відповідні організаційні, господарські, технічні, технологічні, архітектурно-будівельні та інші заходи щодо попередження утворення та зниження шуму до рівнів, установлених санітарними нормами;

– заходи радіаційної безпеки, відповідних санітарних правил, а також заходи встановлені нормами, іншими актами законодавства, що містять вимоги радіаційної безпеки;

- заходи пожежної безпеки відповідно до нормативних вимог ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об`єктів будівництва».

 8. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО СТРУКТУРИ ТА ЗМІСТУ ЗВІТУ ПРО СТРАТЕГІЧНУ ЕКОЛОГІЧНУ ОЦІНКУ.

     Стратегічна екологічна оцінка буде виконана в обсягах, визначених статтею 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку».

     У складі містобудівної документації, а саме детального плану території по вул. Садова, 2 у м. Ізмаїл Одеської області,  звітом про стратегічну екологічну оцінку для проектів містобудівної документації є розділ "Охорона навколишнього природного середовища", який має відповідати вимогам частини другої статті 11 Закону.

 9. ОРГАН, ДО ЯКОГО ПОДАЮТЬСЯ ЗАУВАЖЕННЯ І ПРОПОЗИЦІЇ, ТА СТРОКИ ЇХ ПОДАННЯ.

    Зауваження і пропозиції до Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки  детального плану території по вул. Садова, 2    у м. Ізмаїл Одеської області подаються до управління містобудування та  архітектури Ізмаїльської  міської ради  за адресою: 68600, Одеська обл., м. Ізмаїл, просп. Суворова, 62. та на e-mail: izmarh@odessa.gov.ua.  

    Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки  детального плану території по вул. Садова, 2 у м. Ізмаїл Одеської області буде розміщена на офіційному сайті Ізмаїльської міської ради - izmail-rada.gov.ua, та у приміщенні управління містобудування та  архітектури Ізмаїльської  міської ради м. Ізмаїл, просп. Суворова, 62 каб. 405.

 

Відповідальна особа: начальник управління містобудування та  архітектури Ізмаїльської  міської ради Кагал Лариса Альбертівна тел. (04841)72569,

e-mail: izmarh@odessa.gov.ua.

Строк подання зауважень і пропозицій становить 15 днів з дня її оприлюднення (відповідно до пп. 5, 6 ст. 10 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку») тобто з 14.07.2020 до 28.07.2020

 

Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради

Обновлено 10.07.2020 11:24  

Мова

English Russian Ukrainian
.
Баннер
.

Оголошення:

Афіша ПК ім. Т.Г.Шевченка:

 

Довідки за тел. 2-16-31.

 

 

 

 

Все відео:

.
.

Ізмаїл у цифрах:

 

З  31 серпня по 6 вересня  у м. Ізмаїл народилися 10 малюків -  4  дівчинки та 6 хлопчиків

 

Сейчас 206 гостей онлайн
Просмотры материалов : 11216288

Пошук по сайту

Баннер
Баннер
Баннер

Для громадян з порушенням слуху

Баннер

Безоплатна правова допомога

Баннер

Головна Громадське обговорення ЗАЯВА ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ