• Увеличить размер шрифта
  • Размер шрифта по умолчанию
  • Уменьшить размер шрифта
Головна

Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів на період карантину

E-mail Печать PDF

 Постановами Головного державного санітарного лікаря України від 09 травня  2020 року № 17, 18, 20 затверджено Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) при торгівлі продовольчими (окрім ринків) та непродовольчими товарами, при роботі закладів громадського харчування, в перукарнях та салонах краси:

 

 

 

 

 

 

                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                             постановою Головного державного

                                                                               санітарного лікаря України

                                                                                  від 09 травня 2020 року N 17                          

                                                                                

                                                       

Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів

при торгівлі продовольчими (окрім ринків) та непродовольчими товарами

на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

 

 

                          

                                                                                

                                                       

                  ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                         постановою Головного державного

                                                                                  санітарного лікаря України

                                                                                     від 09 травня 2020 року N 18

 

 

 

Торгівля продовольчими та непродовольчими товарами повинна здійснюватися з дотриманням санітарних вимог та з урахуванням цих рекомендацій, спрямованих на запобігання ускладнення епідемічної ситуації внаслідок поширення коронавірусної хвороби (COVID-19).

 

1. Перед початком зміни проводиться температурний скринінг усім працівникам.

 

Працівники, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2° C або ознаки респіраторних захворювань, не допускаються до виконання обов'язків.

 

При проведенні вимірювання температури тіла контактним методом забезпечується обов'язкова дезінфекція виробу, яким здійснюється термометрія, після кожного його використання згідно з інструкцією виробника дезінфекційного засобу.

 

2. На вході до закладу торгівлі, а також на кожному вході до торговельно-розважального центру необхідно:

 

розмістити інформаційні матеріали щодо профілактики коронавірусної хвороби COVID-19 та повідомлення з проханням до відвідувачів залишатися вдома (утриматися від відвідування) при наявності ознак респіраторних захворювань;

 

організувати місця для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60 % для ізопропілових спиртів та понад 70 % для етилових спиртів.

 

4. Дозволяється одночасне перебування відвідувачів у закладі з розрахунку не більше однієї особи на 10 квадратних метрів площі зали обслуговування. Обмеження контакту між працівниками та відвідувачами повинно здійснюватися шляхом організації обслуговування з дотриманням принципу соціального дистанціювання (1,5 метри).

 

Допуск відвідувачів та перебування у закладі дозволяється лише у респіраторі або захисній масці (у тому числі саморобній), так, щоб були покриті ніс та рот.

 

5. Адміністрація/персонал самостійно забезпечує та контролює виконання умов з недопущення черг. Біля місць потенційного скупчення людей повинно бути нанесено відповідне тимчасове маркування для перебування в черзі з дотриманням дистанції між відвідувачами не менше 1,5 м.

 

6. Ручки корзинок та візків для покупок повинні бути оброблені дезінфекційним засобом і розташовані окремо з табличкою "Продезінфіковано".

 

Використані відвідувачами корзини та візки повинні складатися окремо та пройти дезінфекційну обробку ручок перед наступним використанням.

 

7. Працівники закладів торгівлі, в тому числі, які видають замовлення та здійснюють розрахунок, повинні бути одягнені в медичну маску або респіратор та одноразові рукавички (ЗІЗ).

 

Після кожного зняття ЗІЗ та одяганням чистої маски/респіратора, одноразових рукавичок працівник повинен ретельно помити руки з милом або обробити антисептичним засобом.

 

Адміністрація закладу повинна провести навчання серед працівників щодо правил використання ЗІЗ, їх утилізації та забезпечити контроль за використанням ЗІЗ.

 

8. Суб'єкт господарської діяльності повинен забезпечити:

 

постійну наявність рідкого мила, антисептиків та паперових рушників в санвузлах (за їх наявності). Використання багаторазових рушників заборонено;

 

інформування клієнтів щодо встановлених обмежень та умов обслуговування в закладі та на офіційних сторінках в мережі Інтернет та соціальних мережах;

 

вологе прибирання виробничих приміщень та поверхонь, місць контакту рук працівників і відвідувачів (ручки дверей, місця сидіння, раковини, столи тощо з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів не рідше ніж кожні 2 години, перед відкриттям та після закінчення робочого дня/зміни;

 

централізований збір використаних ЗІЗ, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та одноразовими поліетиленовими пакетами з подальшою утилізацією;

 

обмеження масових зборів працівників в закритих приміщеннях;

 

тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику (особи, які досягли 60-річного віку, особи, які мають хронічні захворювання, що пригнічують імунітет та хронічні захворювання легень).

 

9. Працівники повинні:

 

регулярно мити руки з милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 3 години, та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування тощо;

 

утримуватись від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань - кашель, лихоманка, ломота в тілі тощо;

 

самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                постановою Головного державного

                                                                                  санітарного лікаря України

                                                                                     від 09 травня 2020 року N 18

 

 

Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів

при роботі закладів громадського харчування на період карантину

у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

 

Обслуговування в закладах громадського харчування здійснюється відповідно до законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, санітарних норм та правил та з урахуванням цих тимчасових рекомендацій, спрямованих на запобігання ускладнення епідемічної ситуації внаслідок поширення коронавірусної хвороби (COVID-19).

1. Перед початком зміни проводиться температурний скринінг усім працівникам.

Працівники, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2° C або ознаки респіраторних захворювань, не допускаються до виконання обов'язків.

При проведенні вимірювання температури тіла контактним методом, забезпечується обов'язкова дезінфекція виробу, яким здійснюється термометрія, після кожного його використання згідно з інструкцією виробника дезінфекційного засобу.

2. Обслуговування в закладах громадського харчування дозволяється виключно на виніс за попереднім замовленням та/або на відкритих (літніх) майданчиках просто неба за умови забезпечення дотримання відстані не менш як 1,5 метра між місцями для сидіння за сусідніми столами та розміщення не більш як двох клієнтів за одним столом (без урахування дітей віком до 14 років).

За можливості, місця для сидіння, обшиті тканиною або іншими м'якими матеріалами, замінюються на ті, які піддаються дезінфекції.

Обслуговування клієнтів в приміщеннях закладів громадського харчування забороняється. Вхід в приміщення дозволяється виключно для користування санвузлами / пеленальними кімнатами та проходами / сходами (ліфтами), що ведуть до літніх майданчиків на даху.

Очікування в черзі до санвузлів / пеленальних кімнат у приміщеннях закладів громадського харчування має відбуватись тільки ззовні приміщення. Шлях до санвузлів / пеленальних кімнат повинен бути відгороджений від решти приміщення закладу.

3. В зоні обслуговування необхідно організувати місця для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60 % для ізопропілових спиртів та понад 70 % для етилових спиртів. Доцільно розмістити яскравий вказівник про необхідність дезінфекції рук (банер, наклейка тощо).

4. Замовлення може здійснюватися:

дистанційно (телефоном, з використанням засобів телекомунікацій);

через спеціально облаштоване вікно (вхідні двері) закладу;

безпосередньо працівникам закладу, які здійснюють обслуговування клієнтів на відкритих (літніх) майданчиках (офіціантам).

5. Видача клієнтам паперових меню заборонена. Меню повинні бути розміщені для безконтактного ознайомлення біля входу або місця прийняття замовлення, у кількості, достатній, щоб уникнути скупчення людей, або бути стаціонарно розміщені на столах для безконтактного ознайомлення з матеріалу, що дозволяє проведення обробки дезінфекційним засобом.

6. Видача замовлень клієнтам або офіціантам, що обслуговують клієнтів на відкритих (літніх) майданчиках та розрахунок з клієнтами здійснюється через спеціально облаштоване вікно або через вхідні двері закладу, задля уникнення контакту з працівниками, які перебувають безпосередньо в закладі.

7. Місце видачі замовлень та розрахунку повинно:

унеможливлювати вхід клієнтів/офіціантів до приміщень закладу;

мати можливість безготівкового (безконтактного) розрахунку;

бути обладнане столиком / поличкою для передачі замовлення без особистого контакту з клієнтом/офіціантом.

8. Видача замовлень на виніс здійснюється виключно в закритій тарі.

Видача замовлень на літніх майданчиках може здійснюватись в багаторазовому посуді за умови його миття при високих температурах у посудомийній машині, з використанням миючих засобів.

9. Адміністрація/персонал самостійно забезпечує та контролює виконання умов з недопущення черг та скупчень навколо місць видачі замовлень, в тому числі дистанційно інформувати про готовність замовлень на виніс.

Біля місць потенційного скупчення людей повинно бути нанесено маркування для перебування в черзі з дотриманням дистанції між клієнтами не менше 1,5 м.

10. Працівники закладів громадського харчування, в тому числі які видають замовлення та здійснюють розрахунок, повинні бути одягнені в медичну маску або респіратор, окуляри (або захисний екран між працівником та відвідувачем при видачі замовлень на виніс) та одноразові рукавички (ЗІЗ).

Після кожного зняття ЗІЗ та одяганням чистої маски/респіратора, одноразових рукавичок працівник повинен ретельно помити руки з милом або обробити їх антисептичним засобом.

Адміністрація закладу громадського харчування повинна провести навчання серед працівників щодо правил використання ЗІЗ, їх утилізації та забезпечити контроль за дотриманням зазначених правил.

11. Суб'єкт господарської діяльності повинен забезпечити:

постійну наявність рідкого мила, антисептиків та паперових рушників в санвузлах / пеленальних кімнатах. Використання багаторазових рушників заборонено;

інформування клієнтів щодо встановлених обмежень та умов обслуговування в закладі та на офіційних сторінках в мережі Інтернет та соціальних мережах;

вологе прибирання виробничих приміщень та поверхонь на літніх майданчиках, місць контакту рук працівників і клієнтів (ручки дверей, місця сидіння, раковини, столи тощо з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів не рідше ніж кожні 2 години, перед відкриттям та після закінчення робочого дня/зміни;

централізований збір використаних ЗІЗ, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та одноразовими поліетиленовими пакетами з подальшого утилізацією;

тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику (особи, які досягли 60-річного віку, особи, які мають хронічні захворювання, що пригнічують імунітет та хронічні захворювання легень).

12. Працівники повинні:

регулярно мити руки з милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 3 години, та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування тощо;

утримуватись від дотиків обличчя руками;

утримуватись від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань - кашель, лихоманка, ломота в тілі тощо;

самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.

 

 
 

 

 

                                                                  ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                постановою Головного державного

                                                                                  санітарного лікаря України

                                                                                     від 09 травня 2020 року N 20

 

 

   Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів

 

в перукарнях та салонах краси на період карантину

 

у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

 

 

 

Обслуговування в перукарнях та салонах краси здійснюється відповідно до Державних санітарних правил для перукарень різних типів, затверджених постановою першого заступника Головного державного санітарного лікаря України від 25 березня 1999 р. N 22, та з урахуванням цих тимчасових рекомендацій, спрямованих на запобігання ускладнення епідемічної ситуації внаслідок поширення коронавірусної хвороби       (COVID-19).

 

1. Перед початком зміни проводиться температурний скринінг усім працівникам.

 

Працівники, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2° C або ознаки респіраторних захворювань, не допускаються до виконання обов'язків.

 

При проведенні вимірювання температури тіла контактним методом, забезпечується обов'язкова дезінфекція виробу, яким здійснюється термометрія, після кожного його використання згідно з інструкцією виробника дезінфекційного засобу.

 

2. Прийом здійснюється виключно за попереднім записом з дотриманням часового інтервалу, що дозволяє виключити контакт між клієнтами та забезпечити проведення необхідного прибирання/дезінфекції. Очікування послуги повинно відбуватися ззовні приміщення з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 м).

 

3. Перебування сторонніх осіб та очікування послуги клієнтами в закладі забороняється, за винятком не більше одного з батьків, які супроводжують малолітніх дітей та/або осіб, що супроводжують осіб з інвалідністю, осіб похилого віку.

 

Супроводжуючі особи повинні знаходитись у закладі в респіраторі (без клапана) або захисній масці (у тому числі саморобній), так, щоб були покриті ніс та рот.

 

4. На вході до закладу організовується місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60 % для ізопропілових спиртів та понад 70 % для етилових спиртів. Доцільно розмістити яскравий вказівник про необхідність дезінфекції рук (банер, наклейка тощо).

 

5. Дозволяється одночасне перебування клієнтів у закладі з розрахунку не більше однієї особи на 5 квадратних метрів площі зали обслуговування.

 

6. Між місцями надання послуг потрібно забезпечити дистанцію не менше, ніж 1,5 метри, з урахуванням розміщення клієнта за різних умов (сидячи, лежачи тощо).

 

Рекламні брошури, журнали та інші поліграфічні матеріали повинні бути недоступні для клієнтів.

 

7. Працівники перукарень та салонів краси повинні бути одягнені в медичну маску або респіратор (без клапану) та одноразові рукавички (ЗІЗ).

 

Після кожного зняття ЗІЗ та одяганням чистої маски/респіратора, одноразових рукавичок працівник повинен ретельно помити руки з милом або обробити антисептичним засобом.

 

Адміністрація перукарні або салону краси повинна провести навчання серед працівників щодо правил використання ЗІЗ, їх утилізації та забезпечити контроль за дотриманням цих правил.

 

8. Після кожного клієнта проводиться дезінфекція та поточне прибирання поверхонь, до яких торкаються клієнти (ручки дверей, ручки крісел, раковини для миття волосся, полиці робочих місць тощо), очищення/стерилізація інструментів багаторазового використання.

 

9. Суб'єкт господарської діяльності повинен забезпечити:

 

працівників п'ятиденним запасом засобів індивідуального захисту та дезінфікуючих засобів і організувати контроль за їх використанням;

 

постійну наявність рідкого мила, антисептиків та паперових рушників в санвузлах. Використання багаторазових рушників заборонено;

 

інформування клієнтів щодо встановлених обмежень та умов обслуговування при вході до закладу, при проведенні телефонних записів та на офіційних сторінках в мережі Інтернет та соціальних мережах;

 

нанесення маркування, в тому числі і поза межами закладу, з метою уникнення скупчення перед входом та дотримання умов перебування в черзі з дотриманням дистанції між клієнтами не менше 1,5 м;

 

вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів і провітрювання не рідше, ніж кожні 2 години та після закінчення робочого дня/зміни;

 

централізований збір використаних ЗІЗ, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та одноразовими поліетиленовими пакетами з подальшою утилізацією;

 

тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику (особи, які досягли 60-річного віку, особи, які мають хронічні захворювання, що пригнічують імунітет).

 

10. Працівники повинні:

 

регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 3 години, та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування тощо;

 

утримуватись від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань - кашель, лихоманка, ломота в тілі тощо;

 

самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.

 

Обновлено 15.05.2020 13:13  

Мова

English Russian Ukrainian
.
Баннер
.

Оголошення:

Афіша ПК ім. Т.Г.Шевченка:

 

  Довідки за тел. 2-16-31.

 

 

Все відео:

.
.

Ізмаїл у цифрах:

 

З  30 березня по 06 квітня у м. Ізмаїл народилися 5 малюків -  2  дівчинки та 3 хлопчика

 

Сейчас 146 гостей онлайн
Просмотры материалов : 10387375

Пошук по сайту

Баннер
Баннер
Баннер

Для громадян з порушенням слуху

Баннер

Безоплатна правова допомога

Баннер

Головна