Для пред'явлення своїх вимог споживач на 1-ому етапі повинен звернутися з письмовою заявою до продавця або надавача послуг:
· у разі придбання товару неналежної якості - зразок № 1;
· у разі, якщо товар не підійшов за формою, розмірами, габаритами і т.д. - зразок №2;
· у разі надання неякісних послуг – зразок № 3;
· у разі надання послуги з порушенням строків - зразок № 4.
Заяву необхідно писати в 2-х примірниках. Один примірник необхідно надати в об'єкт, в якому була здійснена покупка товару або замовлення послуги, другий - залишити у себе і зберегти.
На Вашому екземплярі працівник магазину (майстерні), який прийняв заяву, повинен вказати посаду, прізвище, ім'я, по батькові, поставити підпис, дату та штамп (печатку) магазину (майстерні).
Якщо ви повернули товар, магазин повинен видати Вам документ про те, що від Вас прийнятий товар, де має бути вказано, ким і що прийнято, в якому стані і в якій комплектації, проставлені дата, підпис, штамп закладу.
Якщо у Вас заяву не приймають, її необхідно відправити поштою рекомендованим листом з повідомленням про вручення та описом вкладеного. Копії товарного або касового чеку додати до заяви. Оригінал зберігається у заявника.
У заяві необхідно пред'явити вимоги, згідно прав, визначених ст. ст. 8, 9 або 10 Закону України «Про захист прав споживачів» (дивитись зразки звернень).
Якщо Ваше звернення залишиться без розгляду, то за захистом своїх прав Ви можете звернутися з заявою до органу місцевого самоврядування на ім’я міського голови (див. зразки звернень №5, № 6). Під час дії тимчасового обмеження доступу до адміністративної будівлі заяву можна залишити у чергового на прохідній або надіслати лист Укрпоштою на адресу: м. Ізмаїл, пр.Суворова,62.
Начальник управління економіки Т.В. Оленєва