• Увеличить размер шрифта
  • Размер шрифта по умолчанию
  • Уменьшить размер шрифта
Головна

ДТЕК Одеські електpoмережі у Viber та Telegram – 80% послуг клієнти можуть отримати через чат-бот

E-mail Печать PDF

Понад 80% послуг із розподілу електроенергії побутові споживачі ДТЕК Одеські електромережі можуть отримати через чат-бот – зручний та доступний 24/7 цифровий помічник. У месенджерах Viber та Telegram клієнти можуть передати покази лічильника, отримати персональні сповіщення про аварійні та планові відключення електроенергії, подати заявку про відсутність електроживлення або на обслуговування приладів обліку.

Головні переваги сервісу – зручність у використанні та цілодобовий доступ до послуг компанії. Чат-бот допомагає клієнтам економити свій час на дзвінки до кол-центру, не стояти в чергах та отримати послугу, не виходячи з дому або з будь-якої точки світу.

«За рік функціонування сервісу чат-бот ДТЕК Одеські електромережі налічує вже понад 260 тисяч підписників, а найпоширеніша послуга – передача показів лічильника, якою користуються більше 125 тисяч клієнтів щомісяця», − підкреслили в компанії.

ДТЕК Одеські електромережі рекомендує скористатися чат-ботом всім побутовим клієнтам.

Підключитися до сервісу дуже просто:

в стрічці пошуку месенджера Viber або Telegram ввести «ДТЕК Одеські електромережі» або перейти за прямим посиланням Viber або Telegram

слідуючи підказкам, крок за кроком пройти реєстрацію (надати номер телефону та ввести особовий рахунок)

За допомогою чат-бота клієнти можуть:

передати покази лічильника

перевірити наявність аварійних або планових відключень електроенергії в автоматичному режимі або подати заявку про відсутність електроенергії

замовити послугу з обслуговування приладів обліку (заміна/налаштування лічильника, опломбування/розпломбування або повідомити про проблеми в роботі лічильника)

отримати персональні повідомлення про аварійні або планові відключення

Ідентифікація користувачів чат-боту відбувається за допомогою номеру особового рахунку. Якщо клієнт не пам’ятає номер особового рахунку, його можна отримати у кол-центрі компанії за телефонами - (048) 705 90 90, (068) 750 90 90, (095) 750 90 90, (073) 750 90 90.

Відео-інструкцію, як користуватися чат-ботом, можна переглянути тут.

 

 

Обновлено 20.06.2022 09:27  

Мова

English Ukrainian
.
Баннер
.

Афіша ПК ім. Т.Г.Шевченка:

 

Довідки за тел. 2-16-31.

 

             Проєкт першої леді

               Олени Зеленської

     "Довідник безбар’єрності"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Все відео:

.
.

Ізмаїл у цифрах:

 З 7 по 14 лютого  у м. Ізмаїл народилося 6 малюків -  4 дівчинки та  2 хлопчика 

 

Сейчас 360 гостей онлайн
Просмотры материалов : 18645035

Пошук по сайту

Баннер
Баннер

Для громадян з порушенням слуху

Баннер

Безоплатна правова допомога

Баннер

Головна